سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خمسه‌اي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسدود کردن راه‌هاي گريز مجرمان از قانون، باعث کاهش جرم مي‌شود

يک حقوقدان گفت: برخوردهاي قضايي متناسب با قانون باعث مي‌شود که مجرمان راه گريز از قانون نداشته باشند و بدانند که هرگاه مرتکب جرمي شوند، قطعا برخورد لازم با آنها صورت مي‌گيرد.

نادر خمسه‌اي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، درباره ايجاد زمينه‌هاي کاهش جرم در کشور اظهار داشت: برخي مجرمان به تصور اين كه قوه قضاييه قصد دارد جمعيت كيفري زندان‌ها را كاهش دهد، از فرصت سوء استفاده كرده و به اعمال مجرمانه خود ادامه مي‌دهند.

اين وکيل پايه يک دادگستري ادامه داد: در برخي موارد از جمله ابلاغ حکم زندانيان مالي سبب سوءبرداشت تعدادي از متهمان شده و اين افراد احساس مي‌کنند که مي‌توانند هر جرم مالي را مرتکب شوند فارغ از اينکه مجازاتي در انتظار آنها باشد.

وي افزود: در شرايط فعلي با قوانين موجود هم اقدامات بسياري مي‌توان در پيشگيري از وقوع جرم و برخورد با آن انجام داد که نتايج عملي و روشني را به بار آورد.

اين وكيل پايه يك دادگستري با بيان اينکه قوانين موجود مي‌تواند منشا فساد را در کشور از بين ببرد، خاطرنشان كرد: برخوردهاي قضايي متناسب با قانون باعث مي‌شود که مجرمان راه گريز از قانون نداشته باشند و بدانند که هرگاه مرتکب جرمي شوند، قطعا برخورد لازم با آنها صورت مي‌گيرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جرم ، کاهش ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.