سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

اردوهای آمادگی تیم‌های ملی در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون قایقرانی از برپایی اردوهای آمادگی تیم‌های ملی در اردبیل و حمایت از این تیم‌ها در راستای تقویت قایقرانی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / شروین اسبقیان در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی استان اردبیل اظهار داشت: ورزشکاران استان پیشتر در مسابقات المپیاد ایرانیان و در مسابقات لیگ کانوپولو این امر را ثابت کرده‌اند.

وی افزود: افزون بر 150 مدال در رشته قایقرانی در مسابقات المپیک و بازی‌های آسیایی توزیع می‌شود و همین امر موجب شده تا وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون قایقرانی توجه ویژه‌ای به این رشته و سرمایه‌گذاری در بخش قهرمانی آن داشته باشد.

رئیس فدراسیون قایقرانی یادآور شد: شرایط جغرافیایی و آب و هوایی در این استان موجب شده سرمایه‌گذاری در هر رشته‌ای در این استان منجر به ظهور و بروز قهرمانان ملی شود.

اسبقیان با بیان اینکه فدراسیون قایقرانی برای سرمایه‌گذاری در این استان تلاش می‌کند، تاکید کرد: اردبیل می‌تواند در رشته روینگ با توجه به استعدادهای موجود بیشتر در سطح ملی مطرح شود.

وی گفت: فدراسیون قایقرانی از برپایی اردوهای آمادگی تیم‌های ملی در اردبیل حمایت می‌کند چرا که میزبانی این اردوها می‌تواند موجب رشد این رشته و تقویت قایقرانی در اردبیل شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین به اعطای هشت فروند کایاک یک نفره، دو کایاک دو نفره، دو کایاک چهار نفره و دو کانو کانادایی به همراه یک کانتینر شش متری به هیئت قایقرانی استان اردبیل اشاره کرد و افزود: اعطای این تجهیزات نشانه حمایت فدراسیون از هیئت قایقرانی استان است./س   

 

برچسب ها: اردبیل ، اردوی ، قایقرانی ، تیم ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.