سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

عمر مفید تاسیسات سرب و روی زنجان به پایان رسیده است

طول عمر تاسیسات کارخانه سرب و روی زنجان به پایان رسیده و اکثرا فرسوده شده است به طوری که این تجهیزات دیگر جوابگوی ادامه کار نیستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان،مسئول آزمایشگاه اداره کل حفاظت از محیط زیست با اشاره به اینکه آماده سازی زیرساختها در منطقه چپ چپ برای جابجایی پسماندهای کارخانه در حدود یک ماه طول خواهد کشید، گفت: اگر این کارخانه بخواهد در همین محل فعلی به ادامه کار بپردازد باید به تغییر و اصلاح زیرساخت هایش بپردازد یا اینکه موضوع انتقالش با سرعت و جدیت بیشتری پیگیری شود.

خامسی افزود: ما در شهری زندگی می کنیم که در فاصله حدود 5 کیلومتری آن شهرک تخصصی روی با حدود 46 واحد صنعتی، در فاصله 6 تا 7 کیلومتری مجتمع ذوب ناجی با حدود 46 واحد ذوب مس، در فاصله 3 کیلومتری جنوب شهر یک شهرک صنعتی با حدود 273 واحد صنعتی قرار دارد و شهرک صنعتی شماره دو نیز در جنوب غرب زنجان است که همگی باعث می شوند ما روز به روز با مشکلات عدیده ای مواجه باشیم.

خامسی گفت: در صورتی که در شهرک تخصصی روی، شهرک ناجی و سرب و روی چند سیستم آنلاین برای کنترل آلودگی وجود داشته باشد کار محیط زیست آسان تر خواهد بود. بنابراین باید به دنبال استفاده از تجهیزات نوین برای رسیدگی به معضلات آلودگی هوا باشیم./س

برچسب ها: تاسیسات ، سرب ، روی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.