سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه آیت‌الله اراکی در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه‌ای، تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و بر لزوم دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله اراکی در بیانیه خود با بیان این‌که رژیم غاصب و اشغالگر فلسطین بار دیگر در سرزمین غزه دست به کشتار بی‌گناهان و ریختن خون مظلومان زده است، اظهار داشت: این تجاوز در مقابل دیدگان دولت‌های عربی و موسسات بین‌المللی که داعیه‌دار دفاع از حقوق بشر هستند رخ می‌دهند و آنها هیچ‌گونه اقدام عملی برای دفاع از مظلوم و رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی انجام نمی‌دهند.

وی اضافه می‌کند: از اوجب واجبات بر همه اهل اسلام است که یکپارچه و یدی واحده از هرگونه حمایت و همیاری با مردم مظلوم غزه دریغ نکرده و تجاوز صهیونیست‌ها را با شدیدترین حالات پاسخگو باشند تا شاهد پیروزی جبهه ایمان و اسلام بر جبهه کفر و نفاق و استکبار و طاغوت باشیم.

آیت‌الله اراکی در ادامه بیانیه خود آورده است: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به صراحت و با تاکید اعلام می‌دارد که مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی در دوره کنونی در اولویت واجبات دینی قرار دارد و بر هر مسلمان ملتزم به مبانی دینی واجب است که تمام تلاش خویش را برای حمایت از برادران ما در فلسطین و غزه تا پیروزی نهایی آنان به کار گیرد.

دبیرکل مجمع تقریب در پایان تاکید کرده است: از خداوند متعال می‌خواهم که به برادرانمان در فلسطین و خصوصا غزه یاری رسانده و آنان را هر چه سریعتر پیروز گرداند و عذاب دردناک خویش را بر تجاوزگران غاصب صهیونیستی نازل گرداند؛ به راستی که او شنونده و اجابت کننده است.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: غزه ، مقاومت ، صهیونیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.