سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت‌الله اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خواستار شد

اقدام جدي و فوري سازمان‌هاي بين المللي براي توقف جنايات صهيونيست‌ها در فلسطين

عضو مجلس خبرگان رهبري خواستار اقدام جدي کشورهاي اسلامي و سازمان‌هاي بين‌المللي در مقابل جنايت رژيم صهيونيستي شد.

آيت‌الله علي اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ضمن محکوم کردن جنايت‌هاي فجيع رژيم صهيونيستي در فلسطين، اظهار داشت: در جهان بيني دين مقدس اسلام دفاع از مظلومان و ستم‌ديدگان واجب شرعي و انساني است.

عضو مجلس خبرگان رهبري با انتقاد از سکوت سازمان‌هاي بين‌المللي و حقوق بشري در برابر کشتار مردم بي گناه فلسطين، ادامه داد: سازمان‌ها و نهادهاي بين‌المللي اقدامات چشم‌گيري را براي توقف جنايات صهيونيست‌هاي انجام نداد‌ه‌اند و چشم خود را بر حقايقي که در غزه اتفاق مي‌افتد، بسته‌اند.

وي تاکيد کرد: کودکان بي گناه فلسطيني طي اين چند روز هدف موشک‌هاي رژيم نامشروع صهيونيستي قرار گرفته‌اند و به شهادت رسيده‌اند.

آيت‌الله اسلامي گفت: در شرايطي که سازمان‌هاي جهاني مسائل انساني و اخلاقي را فراموش و در قبال جنايت اين رژيم نامشروع سکوت اختيار کرده‌اند مسلمانان و کشورهاي اسلامي وظيفه دارند با جديت تمام براي دفاع از مظلومان فلسيطيني به پاخيزند.

عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح کرد: کشورهاي اسلامي بدانند که جنايت رژيم صهيونيستي فقط به غزه خلاصه نمي‌شود و در صورتي که در مقابل اين جنايات ايستادگي نکنند مطمئنا اقدامات اين رژيم به کشورهاي آنان نيز مي‌رسد.

وي در پايان به فرموده امام خميني(ره) مبني بر اينکه اسرائيل  غده سرطاني است و بايد ريشه کن شود، اشاره کرد و خواستار اقدام جدي کشورهاي اسلامي و سازمان‌هاي بين‌المللي در مقابل جنايت رژيم صهيونيستي شد.

انتهاي پيام/


برچسب ها: غزه ، فلسطین ، صهیونیست ، خبرگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.