سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 17 میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران

با اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه در غرب استان تهران طی سه روز گذشته 17 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ گلزاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در جهت جلوگیری از قاچاق کالاهای ممنوعه با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیس و شناسایی سوله ها و انبارهای دپوی کالاهای قاچاق موفق به کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در اجرای این طرح در مدت سه روز با انجام اقدامات پلیس تعقیب و گریز و مراقبت شبانه روزی از سوی مأموران هشت قلم کالای قاچاق کشف شد.

این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت این اقدام شامل 14 میلیون و 155 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش بیش از 12 میلیارد ریال مقادیری مشروبات الکلی به ارزش 46 میلیون و 400 هزار ریال 127 هزار لیتر روغن موتور به ارزش 5 میلیارد ریال 140 هزار و 384 عدد نوع قرص و کپسول قاچاق به ارزش 160 میلیون و 600 هزار ریال بوده اند.

همچنین کشف یک هزار و 240 عدد آمپول هورمونی به ارزش تقریبی 434 میلیون ریال، مقادیری سوخت و توقیف پنج دستگاه خودرو به ارزش 22 میلیون و 800 هزار ریال، و 192 کیلو 500 گرم گرم پودر بدنسازی و مکمل ورزشی از دیگر اقدامات مأموران در هشت عملیات پلیسی در سطح شهرستان های شهریار اسلامشهر رباط کریم قدس و ملارد بوده است در عملیاتها همچنین 16 قاچاقچی که 13 تن آنها مرد و سه تن دیگر زن بودند نیز دستگیر شدند.

به گفته وی، ارزش محموله های مکشوفه 17 میلیارد و 765 میلیون و 466 ریال بوده است./ل

برچسب ها: کالا ، قاچاق ، کشف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.