سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

نایب قهرمانی بانوی ووشو کارملایری در مسابقات جشنواره ورزشي بسيج خواهران كشور

بانوی ووشو کارملایری در مسابقات ووشوي زنجان جشنواره ورزشي بسيج خواهران كشورکه به ميزباني زنجان برگزار شد نایب قهرمان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ جشنواره ورزشي كوثر ويژه خواهران بسيجي با حضور 850 ورزشكار در 6 رشته به ميزباني زنجان برگزار شد .
كه در همين راستا رقابت‌هاي ووشو در بخش تالو به ميزباني سالن خانه ووشوی زنجان به انجام رسيد در اين دوره از رقابت‌ها 40 تالوكار در 8 فرم با هم به رقابت پرداختند و در بخش تالو فرم دائوشو صبا پاپي‌مطلق از همدان سكوي دوم را به خود اختصاص داد.شایان ذکر است مريم فاطمي از تهران عنوان قهرماني تصاحب كرد .
همچنین سه كشتی گیر و یك مربی همدانی در اولین كارگاه فنی ماهیانه تیم های ملی كشتی آزاد كشور حضور خواهند داشت.
اولین كارگاه فنی ماهیانه تیم های ملی كشتی آزاد با دعوت از مربیان برتر و كشتی گیران برگزیده نخستین دوره مسابقات عمومی از روز 15 آذر ماه سال جاری در محل خانه كشتی تهران آغاز می شود.
وحید شاه محمدی در وزن 74 كیلوگرم، رضا كشاورز در وزن 96 كیلوگرم، مهدی گنبدانی در وزن 120 كیلوگرم به همراه سیدجلیل جگرگوشه مربی جوان كشتی همدان كه درخشش مطلوبی در اولین دوره رقابت های عمومی كشتی آزاد كه آبان ماه جاری برگزار شد، داشتند از سوی فدراسیون به این كارگاه دعوت شدند.
مربیان و كشتی گیران دعوت شده به این كارگاه آموزشی كه بر مبنای نظر اعضای كمیته فنی مسابقات عمومی كشتی آزاد انتخاب شده اند، باید در قالب زمانبدی تعیین شده تا ظهر اولین روز اعلام شده در محل خانه كشتی تهران حضور داشته باشند.
این كارگاه های فنی به صورت ماهیانه بر اساس مسائل آموزشی و ارزیابی زیر نظر كادر فنی تیم ملی كشتی آزاد، مربیان سازنده و مربیان برگزیده رقابتهای عمومی برگزار می شود.
جلیل جگرگوشه مربی مستعد همدان در قالب گروه اول از 15 تا 20 آذردر این كارگاه شركت می كند و كشتی گیران همدانی نیز در قالب گروه های دوم و سوم به این كارگاه اعزام می شوند./ع
برچسب ها: ووشو ، قهرمان ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.