سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاجي خبر داد

اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی تا پایان هفته/ رفع موانع تبدیل وضع نیروهای پیمانی به رسمی

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری گفت: استان‌ها ملزم شدند نتایج آزمون استخدامی را تا پایان هفته جاری اعلام کنند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت؛ عبدالعلی تاجی تصریح کرد: برخی استان‌ها برای تعدادی از سهمیه استخدامی خود نشر آگهی کرده و آزمون برگزار کرده بودند که نتایج آن تاکنون اعلام نشده بود، لذا باید حداکثر تا پایان هفته جاری نتایج اعلام شود و برای مابقی سهمیه خود بلافاصله نشر آگهی کرده و آزمون برگزار کنند.

* رفع موانع تبدیل وضع نیروهای پیمانی به رسمی

وی در ادامه در خصوص تبدیل وضع کارمندان پیمانی به رسمی خاطرنشان کرد: از این پس دستگاه‌های ملی و استانی می‌توانند بدون سؤال از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری نسبت به تبدیل وضع کارکنان پیمانی خود که حداقل 3 سال در مشاغل حاکمیتی سابقه کار دارند اقدام کنند.

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری افزود: قبل از این دستگاه‌ها می‌باید بر اساس تبصره 2 ماده 57 قانون برنامه برای تبدیل وضع نیروهای پیمانی خود که حداقل 3 سال سابقه کار مشاغل حاکمیتی دارند از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری کسب تکلیف می‌کردند که این اختیارات به خود دستگاه‌ها واگذار شده تا در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

انتهاي پيام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.