سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

109 کارشناس فرهنگی در کانون پرورش فکری فعالیت می کنند

مدیر هماهنگی امور استان‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: 109 کارشناس فرهنگی در این کانون درحوزه های استانی و ستادی فعالیت می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان محمود مروج در گردهمایی کارشناسان فرهنگی سراسر کشور در اهواز به ارائه گزارشی از چهار کارگروه بررسی شیوه نامه های همایش کتابخوانی، جشنواره قصه گویی، فعالیتهای دینی و برگزاری اردوهای اعضا و مربیان کانون پرداخت.
مروج در ادامه گفت: در قالب شش کمیسیون موضوعهای تبیین فرآیند جذب نیروی انسانی در بخش فرهنگی و بازنگری شرح وظایف کارشناسان مسئول فرهنگی، کارشناسان فرهنگی، مربی سیار، مربی پستی، مربی مسئول فرهنگی و مربی فرهنگی بررسی می شود.

وی عنوان کرد: فعالیتهای کانون رو به رشد بوده و این موضوع نشان دهنده تلاش مضاعف همکاران در کانون است و از این رو شناسایی ظرفیتهای بالای نیروهای فرهنگی در استانها بسیار مهم است و ما می خواهیم به شیوه ها و راه های مختلف،توانمندیهای تک تک همکاران فرهنگی را شناسایی کنیم.

مدیر هماهنگی امور استانهای کانون در ادامه با بیان اینکه کل نیروهای کارشناسی فرهنگی ستادی و استانی کانون 109 نفر هستند، تاکید کرد: تثبیت کارشناسان فرهنگی از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود./ع

برچسب ها: فعالیت ، فرهنگی ، کانون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.