سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از فعالیت کپسول پرکنی های غیر مجاز در ناحیه 3

کپسول پرکن های غیر مجاز محله نعمت آباد توسط عوامل معبربان ناحیه 3 به منظور جلوگیری از خطرات ناشی از احتراق و انفجار جمع آوری شدند.


 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران   به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس موسی علیپور زنوزی معاون خدمات شهری و فضای سبز منطقه با بیان این خبر گفت: با توجه به اینکه اخیرا دو مورد فعالیت کپسول پرکنی غیر مجاز در فضاهای باز محدوده ناحیه 3 مشاهده شده است، عوامل معبربان این ناحیه طی گشت های مستمر و روزانه در سطح محدوده، اقدام به تذکر و جمع آوری کپسول ها کرده اند.
 
وی با بیان اینکه منطقه 19 عضو جامعه ایمن است افزود: استفاده خودروها از اینگونه کپسول های گاز مایع که درصد احتراق آنها بیشتر است، می تواند خطرات جبران ناپذیری برای جان رانندگان و مسافرین عبوری ایجاد کند و جلوگیری از فعالیت افرادی که اقدام به انجام این فعالیت بدون درنظر گرفتن عواقب ناشی از آن می کنند، به نوعی پیشگیری و  مدیریت بحران محسوب می شود.
 
زنوزی تصریح کرد: در این راستا تاکنون فعالیت دو مورد کپسول پرکنی غیرمجاز در محدوده پل شکوفه، روبروی تالار یاس و بلوار شکوفه بعد از میدان دردشت مشاهده و جمع آوری شده است.
 
معاون شهردار یکی از دلایل تمایل رانندگان به شارژ کپسول خودروی خود با استفاده از اینگونه کپسول های غیرمجاز  را کمبود جایگاه های سوخت LPG دانست و خاطرنشان کرد: عوامل معبربان به شکل مستمر به گشت زنی و کنترل سطح محدوده بویژه فضاهای باز و بیابانی و زمینهای کشاورزی که خطر شارژ کپسول در آنها کمتر است، می پردازند تا در صورت مشاهده این تخلف با آن برخورد کنند.
 
شهرداری منطقه 19 به تازگی به شبکه بین المللی جامعه ایمن پیوسته است و به همین منظور از هر نوع فعالیتی که ایمنی شهروندان را به خطر بیندازد، جلوگیری می کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.