سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

کاراته کاي ملي پوش قزويني تيم ملي کشورمان عازم مسابقات جهاني شد

کاراته کاي شايسته قزويني و ملي پوش تيم ملي کاراته کشورمان عازم مسابقات کاراته قهرماني جهان شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين ؛بهمن عسگري کاراته کاي شايسته و ارزنده استان به همراه تيم ملي کاراته کشورمان شب گذشته عازم مسابقات قهرماني کاراته بزرگسالان جهان شد تا در وزن -75 کيلوگرم تيم ملي کاراته کشورمان را در بخش کوميته انفرادي همراهي کند .

رقابت هاي قهرماني کاراته بزرگسالان جهان از اول تا پنج آذرماه سال جاري با حضور بيش از يک هزار ورزشکار از 120 تيم جهان درفرانسه برگزار خواهد شد .

عسگري که يکي از پرافتخارترين قهرمانان مدال آور استان محسوب مي شود طي ماه هاي اخير تمرينات سخت و طاقت فرسايي را در دوازده مرحله اردوي تيم ملي کاراته کشورمان پشت سر گذاشته و با آمادگي کامل در اين مسابقات حضور خواهد داشت .

اين کاراته کاي شايسته استان عنوان هاي آسيايي و جهاني خود را دررشته ورزشي کاراته از کسب مدال برنز رقابت هاي قهرماني 2008 جوانان آسيا در کشور مالزي کسب کرد تا زمينه ظهور يک کاراته کاي ارزمند را در سالب هاي آتي براي تيم ملي کشورمان نويد دهد .

عسگري با کسب مدال طلاي مسابقات قهرماني سال 2009 جهان در کشور مراکش بار ديگر شايستگي هاي خود را در سطح ملي به اثبات رساند تا براي نخستين بار تاريخ ورزش کاراته استان قزوين رنگ مدال زرين و خوشرنگ طلا را در اين رشته ورزشي در خود ببيند .

اما اين کاراته کاي ارزنده استان دو سال بعد در جريان برگزاري رقابت هاي قهرماني2011 اميدهاي جهان يک بار ديگر براي خود و ورزش کاراته کشورمان افتخارآفريني کرد و اين بار با کسب مدال طلاي ارزشمند خود در کشور مالزي براي نخستي بار تيم ملي کشورمان را در اين رده سني صاحب نشان قهرماني کرد تا اتفاقي مهم در تاريخ کاراته کشورمان در اين رده سني رقم بخورد .

اين مدال به قدري ارزشمند بود که سايت فدراسيون کاراته کشورمان تا مدت ها پس از اين قهرماني از عسگري به عنوان يک کاراته کاي جوان و در عين حال شايسته تجليل و تقدير مي کرد .

اين اين پايان کار اين ملي پوش جحوان کشورمان نبود و عسگري چند ماه پيش نيز در جريان رقابت هاي کاراته قهرماني غرب آسيا توانست يک بار ديگر مدال خوشرنگ طلا را کسب کند .

وي که چندين مدالرقابت هاي کاراته بين المللي را در کارنامه خود داردطي ماه هاي گذشته موفق شد دو مدال برنز جام بوسفورترکيه را که يکي از معتبرترين رقابت هاي کاراته بين المللي جهان محسوب مي شود را در کارنامه ورزشي خود به ثبت برساند .

به هر حال بهمن عسگري علارغم جواني با کوله باري از تجربه قدم به اين مسابقات گذاشته و از حق نبايد گذشت که اين ملي پوش شايسته استان براي رسيدن به حق خود بايد مدال خوشرنگ مسابقات قهرماني بزرگسالان جهان را هم در کارنامه ورزشي خود ثبت کند تا ويترين افتخارات ورزشي خود را تکميل کند .

اتفاقي که با جنگندگي وغيرت بهمن عسگري دورازدسترس نيست و مي توان از همين حالامدال خوشرنگ وزرين طلا را براي اين ملي پوش قزويني تيم ملي کشورمان کناربگذاريم اتفاقي که به رقم خوردن آنخيلي خوشبين هستيم ./ع


برچسب ها: کاراته ، جهانی ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.