سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

در مسابقات دوومیدانی نابینایان وکم بینایان کشور

نخستین دوره مسابقات دو و میدانی نابینایان و کم بینایان کشور به میزبانی بوشهر برگزار شد و تیم های برتر در رده های سنی مختلف مشخص شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛  این رقابتها دررشته های دوی 800، 400، 200، 100 و 1500 متر، پرتاب دیسک، وزنه، نیزه، پرش طول و سه گام در سه کلاس پزشکی B2 ،B1 و B3 با شرکت شش تیم از استان های همدان، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، زنجان و بوشهر به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد.
در دو 1500 متر علی اسلامی تنها دونده همدانی اعزامی به این رقابتها به قهرمانی رسید و نشان طلای این دور از رقابتها را برای همدان به ارمغان آورد.
همچنین تیم والیبال بانوان همدان به فینال لیگ دسته دوم امیدهای كشور راه یافت
در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، تیم همدان با اقتدار و ثبت نتیجه سه بر صفر مقابل قزوین میزبان رقابت ها راهی مرحله نهایی شد تا به مصاف توابع تهران بروند. توابع تهران نیز سه بر یك از سد گلستان گذشت و حریف تیم همدان در فینال این رقابت ها شد.
دیدار نهایی این مسابقات عصر امروز بین تیم های توابع تهران با همدان و مسابقه رده بندی میان قزوین و گلستان برگزار خواهد شد.
گفتنی است این رقابت ها از روز پنج شنبه هفته پیش با حضور هفت تیم به طور متمركز در سالن ورزشی بعثت قزوین جریان دارد. تیم همدان بخت نخست كسب عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات به شمار می رود./ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.