سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آليا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

محصول بدست آمده از بذر كاشته شده اصلاح‌طلبان جز آفت ثمري ندارد

عضو جبهه پايداري گفت: آفت‌هايي نظير انفعال در برابرغرب، عقب نشيني در خصوص فعاليت صلح آميز هسته‌اي و به قهقراكشيدن فرهنگ هيچ راه بازگشتي براي اين گروه به اصطلاح اصلاح‌طلب باقي نمي‌گذارد.

فاطمه آليا در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره پروژه جديد اصلاح‌طلبان مبني بر "همسان سازي شرايط 76 با 92" اظهار داشت: با بازگشت به فضاي سياسي انتخابات 76 شاهد شخصيت محوري خاتمي بر اساس يك سلسله اقدامات حساب شده براي فريب افكارعمومي مي‌شويم.

وي با بيان اين مطلب كه سياه نمايي عليه دولت وقت و بزرگنمايي مشكلات يكي ازشيوه‌هاي جناح چپ آن زمان بود، گفت: اين جناح تصميم گرفت فردي به نام خاتمي را كه از سوابق اجرايي بالايي نيز برخوردار نبود به عنوان منجي مشكلات مطرح كند.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: نارضايتي مردم از عملكرد تكنوكراتي دولت كارگزاران و تصور اينكه خاتمي به مشكلات مملكت واقف است سبب شد تا آراء بالايي به صندوق‌هاي راي به نفع جناح چپ ريخته شود.

آليا با اشاره به اينكه شعارهاي خاتمي يكسري وعده‌هاي كارشناسي شده تبليغاتي بود، گفت: پس از 2 سال از حماسه دوم خرداد، اين جريان بدون هيچ مانيفست و منشور اجرايي به اين جمع بندي رسيد كه نام اصلاح‌طلب را برجناح چپ بگذارد.

وي در ادامه افزود: از اين جا بود كه اصلاح‌طلبان با محوريت قراردادن توسعه سياسي به عدالت اجتماعي پشت كردند و تمام وعده‌هاي فريبنده خود را به دست فراموشي سپردند.

آليا با بيان اينكه خاتمي تا مدتها در كش و قوس تعريفي براي" اصلاح طلبي" بود، افزود: در نهايت، با طرح يك ادبيات ساختگي در ميان طرفداران اين جناح و پيدا شدن افراطيون، اصلاحات دچار شكست شد.

وي با اشاره به اينكه حافظه تاريخي مردم شكست مفتضحانه سال 88 و خسارت‌هاي معنوي و مادي وارده به نظام از سوي اصلاح‌طلبان فتنه‌گر را فراموش نمي كند، اظهار داشت: اين جريان در آستانه انتخابات مجددا به سياه نمايي افراطي و بحراني نشان دادن مشكلات روي آورده است.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي، پرو‍ژه "همانند سازي شرايط 76 با 92" را شكست خورده دانست و خاطرنشان كرد: محصول بدست آمده از بذر كاشته شده اصلاح‌طلبان جز آفت هيچ ثمري ندارد چراكه در سال 88 مردم متوجه شدند نهال القا شده اين جريان به افكار عموم در اصل بدون هيچ بن و ريشه‌اي است.

عضوجبهه پايداري در پايان خاطرنشان كرد: آفت‌هايي نظير انفعال در برابرغرب، عقب نشيني در خصوص فعاليت صلح آميز هسته‌اي و به قهقراكشيدن فرهنگ هيچ راه بازگشتي براي اين گروه به اصطلاح اصلاح‌طلب باقي نميگذارد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اصلاحات ، وعده ، آفت ، تبلیغات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.