سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

برگزاري هفته پژوهش در شمال خوزستان با محوريت دانشگاه جندي شاپور دزفول

معاون آموزشي و پژوهشي دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول با اشاره به ابلاغ رسمي برگزاري هفته پژوهش در منطقه شمال خوزستان با محوريت اين دانشگاه، گفت: امسال براي نخستين‌بار دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول متولي برگزاري هفته پژوهش در منطقه شمال خوزستان و شهرستان‌هاي دزفول، انديمشك و شوش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان محمدرضا شريفي با بيان اين مطلب عنوان كرد: برپايي نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي در حوزه دانشجويي و گروه‌هاي آموزشي دانشگاه، دعوت از مراكز پژوهشي مؤسسات كشوري و استاني مانند شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب، شركت ملي حفاري، كشت و صنعت هفت تپه، طرح توسعه نيشكر و صنايع جانبي و شركت‌هاي بهره‌برداري از سدهاي منطقه مانند گتوند، كرخه، دز و كارون براي ارايه دستاوردهاي پژوهشي، از برنامه‌هاي دانشگاه براي برگزاري هفته پژوهش امسال است.

وي با بيان اين‌كه برنامه‌هاي گراميداشت هفته پژوهش هم‌زمان با سراسر كشور در دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول برگزار مي‌شود، افزود: برگزاري سمينارهاي درون دانشكده‌اي اعضاي هيأت‌علمي و دعوت از اساتيد و سخنرانان برجسته كشوري هم از ديگر برنامه‌هاي دانشگاه در هفته پژوهش است.

معاون آموزشي و پژوهشي دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول با تأكيد بر اهميت برگزاري هفته پژوهش به ويژه در شرايط كنوني كشور در مقابله با بحران‌ها و اقتصاد مقاومتي، خاطرنشان كرد: برگزاري هفته پژوهش و نمايش توانمندي‌هاي داخلي قطعا موجب ايجاد انگيزه و اميد در بين آحاد مردم خواهد بود.

شريفي درباره مكان در نظر گرفته شده براي برگزاري نمايشگاه هفته پژوهش توضيح داد: فضاي نمايشگاهي دانشگاه در حال تجهيز است و قرار است اين فضا با توجه به ظرفيت مدعوين، توسعه يابد./ع
 
برچسب ها: پژوهش ، محوریت ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.