سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اروميه/

کشف 47 هزار پاکت سیگار خارجی در سلماس

فرمانده انتظامی سلماس گفت: 47 هزار و 587 پاکت سیگار خارجی در یک ماه گذشته با 8 عملیات جداگانه کشف شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، شاهرخ بختیاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفایش اظهار داشت: طی یک ماه گذشته در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه در پی دریافت اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه قاچاقچیان به قاچاق انواع سیگار خارجی در مسیر ارومیه به سلماس اقدام می‌کنند ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند تعداد 47 هزار و 587 پاکت انواع سیگار خارجی کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی سلماس اضافه کرد: این مقدار سیگار خارجی با انجام 8 عملیات جداگانه طی هفته گذشته با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی هنگام بازرسی از 10 دستگاه انواع خودرو کشف و ضبط شده است.

بختیاری تصریح کرد: در این زمینه تعداد 10 دستگاه انواع خودرو توقیف و 19 نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی سلماس همچنین از کشف مقادیر زیادی البسه و پارچه  قاچاق در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه انواع پارچه و البسه قاچاق می‌شود بلافاصله مراتب در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی انتظامی سلماس قرار گرفت.

بختیاری ادامه داد: ماموران به محل‌های موردنظر اعزام و موفق شدند 3 هزار و 868 ثوب انواع البسه قاچاق و 6 هزار و 11 متر پارچه را با انجام 12 فقره عملیات جداگانه کشف و ضبط کنند.

این مسئول افزود: در این زمینه تعداد 12 دستگاه انواع خودرو توقیف و 21 نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی سلماس از همکاری مردم برای برقراری امنیت و کاهش وقوع جرایم قدردانی کرد و اظهار داشت: همکاری و مساعدت مردم باید در طول ایام محرم بیشتر از قبل شود تا سایر اقشار جامعه در محیطی امن و آرام به سوگواری و عبادت بپردازند./ج1

برچسب ها: فرمانده ، فقره ، وقوع جرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.