سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

برپايي نمايشگاه‌هاي پژوهشي در واحدهاي پيام‌نور خوزستان

معاون پژوهشي دانشگاه پيام‌نور خوزستان با اشاره به برپايي نمايشگاه‌هاي پژوهشي در واحدهاي اين دانشگاه، گفت:‌ از ميان نمايشگاه‌هاي داير شده، برترين آن‌ها به نمايشگاه استاني هفته پژوهش راه پيدا مي‌كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان دكتر حسين لطفي اظهارداشت: نمايشگاه‌هاي هفته پژوهش تا پايان هفته جاري در 3 بخش كتاب، دستاوردهاي پژوهشي و صنايع دستي و عكس داير است.

 

وي افزود: پس از بازديد مسئولان از نمايشگاه‌ها، برترين‌ها انتخاب شده و به مرحله دوم كه مرحله نمايشگاه قطبي است راه مي‌يابند. نمايشگاه‌هاي قطبي بعد از روز عاشورا به‌مدت يك هفته در شهرهاي اهواز، دزفول، خرمشهر، رامهرمز و بندرامام خميني(ره) داير مي‌شوند.

 

معاون پژوهشي دانشگاه پيام‌نور خوزستان گفت: برترين‌هاي نمايشگاه‌هاي قطبي به نمايشگاه استاني هفته پژوهش، جهت بازديد عموم، راه مي‌يابند.

 

لطفي ادامه‌داد: برگزاري مسابقات رباتيك و مقاله‌نويسي، بازديد از مركز صنعتي توسط اعضاي هيات‌علمي و دانشجويان، تجليل از پژوهشگران برتر، نخبگان دانشجويي و كارمند پژوهشگر و ديدار نخبگان، دانشجويان و اساتيد با علما از برنامه‌هاي اجرايي اين دانشگاه در هفته پژوهش است.

 

وي اظهارداشت: امسال دانشگاه از توان علمي و استعداد دانشجويان جهت برگزاري نمايشگا‌ه‌ها استفاده مي‌كند. دانشجويان مي‌توانند با خلاقيت ذهني و مشاركت در برپايي نمايشگاه، با واحدهاي دانشگاهي همكاري كنند. /ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.