سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رويترز؛

ديويد کامرون در مورد بحران اقتصادي سخنراني مي‌کند

دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس قرار است در سخنراني پاسخ کسانی را که دولت انگلیس را متهم می‌کنند برای کمک به بنگاههای اقتصادی و احیای اقتصادی به اندازه کافی تلاش نکرده است، ‌بدهد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز، براساس متن سخنرانی که قرار است کامرون در برابر مسئولان مهمترین اتحادیه کارفرمایان انگلیس یعنی کنفدراسیون صنایع انگلیس ایراد کند، وی اعلام دارد که مصمم است از دیوان سالاری بکاهد.  
در متن سخنرانی کامرون آمده است؛ در دهه 40 که انگلیس درگیر جنگ بود، دولت انقلابی بپا کرد. مقررات متداول تغییر یافت و قراردادها کنار گذاشته شد.  
کامرون می‌افزاید؛ به گفته یک مورخ همه چیز تابع هدف اصلی یعنی مبارزه با هیتلر شد و اکنون کشور انگلیس در شرایط اقتصادی مشابه زمان جنگ است و باید همان روحیه را داشت.
دولت محافظه‌کار کامرون متعهد شده است، از کسری بودجه بکاهد، اما قدرت مانور کمی برای احیای اقتصاد راکد از طریق کاهش هزینه‌های اضافی دولتی دارد. به همین علت قصد دارد بوسیله بخش خصوصی و با طرح‌های زیاد کار آفرینی در زیرساختارها،فعالیت اقتصادی را بالا ببرد اما به نظر می‌رسد از کندی کار نا‌امید شده است.  
کامرون قصد دارد در سخنرانی خوداعلام کند؛ دولت محدودیتهایی را برای استفاده از یک ساز وکار قضایی اعمال می‌کند که مخالفان بیش از پیش به آن متوسل می‌شوند تا اجرای طرح‌های بزرگ زیر ساختاری را به تعویق اندازند.
طرح راه آهن سریع السیر لندن و بیرمنگام یکی از این طرح‌ها است که اجرای آن با توسل به این سازوکار قضایی به تعویق افتاده است.
افزون بر این، باید در ازای تدوین هر گونه مقررات جدید در زمینه کسب وکار ، دو ساز وکار که دیوان سالارانه محسوب می‌شود حذف شود.درحال حاضر این میزان یک مقررات جدید در ازای یک مقررات قدیمی است.
جان کریدلند رئیس کنفدراسیون کارفرمایان انگلیس، در پي اين مسئله از جرج آزبورن وزیر دارایی این کشور خواست تا 1.5 میلیارد پوند دیگر به اقتصاد کشور تزریق کند.
برچسب ها: کامرون ، سخنرانی ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.