سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

استان اردبیل ظرفیت معرفی قهرمان های شاخص را در رشته قایقرانی دارد

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: استان اردبیل ظرفیت و پتانسیل معرفی قهرمان های شاخص را در رشته قایقرانی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سیدمحمد شروین اسبقیان در مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان اردبیل افزود: ورزشكاران استان پیشتر در مسابقات المپیاد ایرانیان و در مسابقات لیگ كانوپولو این امر را ثابت كرده اند.

وی گفت: افزون بر 150 مدال در رشته قایقرانی در مسابقات المپیك و بازی های آسیایی توزیع می شود و همین امر موجب شده تا وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون قایقرانی توجه ویژه ای به این رشته و سرمایه گذاری در بخش قهرمانی آن داشته باشد.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: شرایط جغرافیایی و آب و هوایی در این استان موجب شده سرمایه گذاری در هر رشته ای در این استان منجر به ظهور و بروز قهرمانان ملی شود.

اسبقیان با بیان اینكه فدراسیون قایقرانی برای سرمایه گذاری در این استان تلاش می كند ، افزود: اردبیل می تواند در رشته روینگ با توجه به استعدادهای موجود بیشتر در سطح ملی مطرح شود.

وی گفت: فدراسیون قایقرانی از برپایی اردوهای آمادگی تیم های ملی در اردبیل حمایت می كند چرا كه میزبانی این اردوها می تواند موجب رشد این رشته و تقویت قایقرانی در اردبیل شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین به اعطای هشت فروند كایاك یك نفره ، دو كایاك دو نفره ، دو كایاك چهار نفره و دو كانو كانادایی به همراه یك كانتینر شش متری به هیات قایقرانی استان اردبیل اشاره كرد و افزود: اعطای این تجهیزات نشانه حمایت فدراسیون از هیات قایقرانی استان است.

مدیركل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: رشته قایقرانی به دلیل تعداد مدال هایی توزیع شده در المپیك توجه تمام كشورها را به خود جلب كرده و اداره ورزش و جوانان استان نیز حمایت های خود را از این رشته در استان دریغ نمی كند./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.