سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشتياني‌ عراقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نشست نمايندگان مجلس با احمدي‌نژاد به اطلاع هيئت رئيسه رسيده بود/ حضور احمدي‌نژاد در مجلس بعد از دهه اول محرم

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه نشست مشترک نمایندگان با رئیس‌جمهور به اطلاع هیئت‌ رئیسه مجلس رسیده بود، گفت: در این جلسه مقرر شد رئیس‌جمهور بعد از دهه اول محرم در صحن علنی مجلس حاضر شود.

حجت‌الاسلام رضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  درباهر نشست مشترک شب گذشته نمایندگان با احمدی‌نژاد اظهار داشت: این نشست از ابعاد مختلف مثبت بود و جمعی از اصولگرایان، روحانیون و برخی دیگر از نمایندگان مجلس، معاونان پارلمانی وزارت‌خانه‌ها، تیم اقتصادی دولت و رئیس‌جمهور در آن حضور داشتند.

وی افزود: بنده در این نشست در خصوص فشارهای دشمنان نظام و این که همواره این فشارها وجود داشته، صحبت کرده‌ و یادآور شدم که همانگونه که یاران اباعبدالله الحسین(ع) در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند ما هم باید به ایستادگی خود ادامه دهیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه اکثر نمایندگان در این جلسه حضور داشتند، گفت: مقرر شد هر یک ماه چنين جلساتی برگزار شود چرا که برای تفاهم و نزدیک شدن به هم خیلی مفید است.

آشتیانی‌ عراقی در ادامه در خصوص اینکه آیا این نشست با هماهنگی هیئت‌ رئیسه مجلس بوده است، گفت: موضوع این نشست را لطف‌الله فروزنده معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به لاریجانی و باهنر گفته بود و حتی در جلسه علنی که نایب رئیس دوم ریاست آن را بر عهده داشت اعلام کرد هر کس می‌خواهد در این جلسه شرکت کند، برود ولی دعوت یک‌طرفه است‌.

وی همچنین به طرح سوال از رئیس‌جمهور و حضور احمدی‌نژاد در صحن علنی اشاره و تصريح كرد: طبق رایزنی‌های صورت گرفته، زمان حضور رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس بعد از دهه اول محرم انجام خواهد شد تا رئیس‌جمهور با حضور در صحن علنی به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

گفتنی است در راستای دعوت معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از نمایندگان مجلس، نشست مشترک 160 نفر از نمایندگان با رئیس‌جمهور، تیم اقتصادی دولت و معاونان پارلمانی رئیس‌جمهور یکشنبه شب 28 آبان در نهاد رياست‌جمهوري برگزار شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، رئیس ، جمهور ، مجلس ، اقتصاد ، سوال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.