سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

اعضای تیم تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد حداکثر ۱۵ نفر است/ تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد از اولویتهای کاری مجلس

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با یادآوری مصوبه مجلس مبنی بر طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اعضای کارگروه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد از میان اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و امضاکنندگان که بین ۱۱ تا ۱۵ نفر هستند، انتخاب می‌شوند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ قاسم جعفری درباره وضعیت تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: در کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس، اعضای کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد انتخاب می شوند تا انجام این مهم در اولویت کاری مجلس قرار گیرد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان ، گرمه وجاجرم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اعضای تیم تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد اسلامی را علاوه بر اعضای کمیسیون آموزش وتحقیقات، سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز تشکیل می‌دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تاکید کرد: در کمیته تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد اسلامی، حداقل ۵ نفر از اعضای تیم تقاضا کننده برای تحقیق و تفحص انتخاب می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه که اعضای کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس نیز در این تحقیق و تفحص شرکت دارند، افزود: به طور حتم حداقل ۶ نفر از اعضای این کمیسیون به عنوان اعضای کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد شرکت می‌کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه اعضای تیم تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در این کمیسیون مشخص می‌شود، گفت: در مجموع، اعضای کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی بین ۱۱ تا ۱۵ نفر هستند که کار تحقیق وتفحص را انجام خواهند داد.

گفتنی است مجلس شورای اسلامی، بر اساس تقاضای جمعی از نمایندگان مجلس، طرح تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویب رساند.

استفاده شخصی از اموال دانشگاه آزاد، معاملات صوری، استفاده از افراد فاقد صلاحیت در پست‌های مختلف، حقوق‌های کلان برخی کارکنان، تاسیس شعبات صوری در لندن و بیروت از محورهای این تحقیق و تفحص است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.