سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان

افزایش 100 درصدی زکات پرداختی در شهرستان ایجرود

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود از افزایش 100 درصدی زکات پرداختی در شهرستان ایجرود خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید مسعود حسینی اظهار کرد: یکی از عمده طرح‌هایی که توسط کمیته امداد ایجرود اجرا می‌شود، جمع‌آوری زکات است.

وی با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری زکات در راستای محرومیت زدایی و برطرف کردن مشکلات خانوارهای نیازمند اجرا می‌شود، اضافه کرد: از عمده اهدافی که در طرح جمع‌آوری زکات دنبال می‌شود، تاسیس پروژه‌های عام‌المنفعه است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد ایجرود و در راستای اجرای طرح جمع آوری زکات افزود: تا کنون بیش از 30 جلسه زکات در روستاهای شهرستان ایجرود برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در دفتر امام جمعه شهرستان ایجرود نیز 5 جلسه شورای زکات برگزار شده است و خوشبختانه نتایج مثبتی را به دنبال داشته است.

حسینی در ادامه با اشاره به همکاری چهار مبلغ زکات در شهرستان ایجرود اضافه کرد: همچنین 50 عامل زکات نیز در شهرستان ایجرود فعال هستند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسات گروهی چهره به چهره با کشاورزان عمده ‌کار افزود: این اقدام نیز در راستای تبیین و تبلیغ فرهنگ پرداخت زکات صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبلغ زکات جمع‌آوری شده در هفت ماهه گذشته از سال جاری افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: افزایش مبلغ زکات پرداختی در شهرستان ایجرود با انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی در زمینه زکات حاصل شده است./ج1

برچسب ها: زنجان ، زکات ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.