سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بر اثر تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ؛

افزايش بهاي نفت در بازار آسيا

بهای نفت روز دوشنبه در بازار آسیا بر اثر تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و انفجار در یک سکوی نفتی در خلیج مکزیک و نگرانی ها درباره عرضه در پی آن افزایش یافت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، در معاملات صبح بازارهای آسیا هر بشکه نفت وست تگزاس اینتر مدییت ( پایه آمریکا ) برای تحویل در ماه ژانویه با افزایش شصت و دو سنتی، هشتاد و هفت دلار و پنجاه و چهار سنت معامله شد و بهای هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه ژانویه با افزایش پنجاه و یک سنتی به یکصد و نه دلار و چهل و شش سنت رسید.
کارشناسان موسسه فیلیپ فیوچرز حادثه در یک سکوی نفتی در خلیج مکزیک و تشدید مناقشه بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها را که به نگرانی درباره عرضه نفت منجر شد،‌ علت اصلی افزایش قیمت نفت اعلام کردند.
بیست و نه فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک بودند روز یکشنبه در حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه کشته شدند که مرگبارترن روز این حملات از آغاز عملیات « ستون ابر » در روز چهارشنبه به حساب می آید.
به علاوه یک سکوی نفتی روز جمعه در خلیج مکزیک منفجر و به زخمی شدن دست کم یازده نفر و ناپدید شدن دو نفر منجر شد.
بهای هر بشکه نفت وست تگزاس اینتر مدییت روز جمعه در بازار معاملات نیویورک ( نایمکس ) با افزایش یک دلار و بیست و دو سنتی به هشتاد و شش دلار و شصت و هفت سنت رسید.
در لندن نیز هر بشکه نفت برنت دریایی شمال برای تحویل در ماه ژانویه با نود و چهار سنت افزایش یکصد و هشت دلار و نود و پنج سنت معامله شده بود.
برچسب ها: بین الملل ، نفت ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.