سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسيج اساتيد و كاركنان وزارت علوم طي بيانيه‌اي خواستارشد

جامعه دانشگاهي کشور اقدامات رژيم صهيونيستي را محکوم کنند

بسيج اساتيد و كاركنان وزارت علوم طي بيانيه اي خواستار محكوم نمودن جنايات رژيم سفاك صهيونيستي درغزه توسط جامعه دانشگاهي كشور شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،بسيج اساتيد و كاركنان وزارت علوم طي بيانيه‌اي حملات جنايت كارانه رژيم صهيونيستي را به مردم بي دفاع غزه محكوم كردند.

متن بيانيه به شرح زير است:

 در این ایام که باز هم شور حسینی بر دل‌های آزادگان جهان حاکم شده است و مومنان عالم در تقدیس حرکت سیدالشهدا (ع) سر از پا نمی‌شناسند، جهان شاهد صحنه‌ رویارویی حسینیان و یزیدیان زمان است، صحنه‌ای که حکایت از استیصال بیش از پیش مستکبران، علی الخصوص رژیم جنایتکار صهیونیستی دارد.

رژیم سفاک صهیونیستی امروز خود را در شرایطی یافته که جز جنگ و خونریزی راه دیگری در ذهن خود نمی‌یابد و به همین علت است که مردم مظلوم غزه را مورد هدف قرار داده است تا شاید از این راه بتواند ابهتی پوشالی در میان رسانه‌های جهان برای خود دست و پا نماید. اما این بار بازیگردانان این گروه کودک‌کش نیز دریافته‌اند که وعده الهی محقق گردیده و مکر حیله گران به آنها بازگشته است.

 اعتراف رژیم صهیونیستی در اصابت بیش از 500 موشک گروه‌های مقاومت اسلامی به مناطق صهیونیست نشین و هدف قرار گرفتن بیش از نیمی از اراضی اشغالی این بار حکایت از آن دارد که توان نظامی گروه‌های مقاومت حتی نسبت به جنگ‌های پیروزمندانه 33 روزه و 22 روزه نیز افزایش چشمگیری داشته و رژیم صهیونیستی که آن زمان پس از 33 و 22 روز به توان نظامی مقاومت اسلامی اعتراف کرد، این بار در کمتر از یک هفته با کابوس مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

به فضل خدای متعال و در نتیجه‌ بیداری اسلامی که برآمده از فطرت الهی انسان‌های آزاده منطقه است، رژیم غاصب صهیونیسم و همدستانش مصداق بارز "سست‌تر از خانه عنکبوت" گشته‌اند و جهان تشنه عدالت، به سوی ظهور منجی عالم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

اما آنچه در این برهه حساس باید مورد نظر قرار گیرد، تاکید بر همدلی و استفاده صحیح از ظرفیت دیپلماتیک نظام جمهوری اسلامی ایران است. امروز نظام نوپای مصر، کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و سایر کشورهایی که با موج بیداری اسلامی از درون مواجه گشته اند در یک دو راهی حساس و سرنوشت‌ساز قرار گرفته اند. این دولت‌ها که امروز با موضوع افکار عمومی در ملت خود روبرو هستند، می‌بایست در این دو راهی تکلیف خود را با نظام سلطه و سگ نگهبانش در منطقه، یعنی رژیم کودک‌کش صهیونیستی مشخص سازند. در صورتی که کشورهای منطقه با جنایات اسرائیل همراه گردند به سرنوشت این رژیم غاصب مبتلا خواهند شد و در صورتی که بر اساس خواسته ملت خویش عمل نمایند و در برابر ظلم و جور ساکت نمانند، کابوس مرگ در رژیم صهیونیستی، با سرعتی بیشتر به عرصه ظهور خواهد رسید.

 این شرایط برای نظام جمهوری اسلامی ایران فرصتی را فراهم آورده است تا با کمترین هزینه، موثرترین مانور نظامی و دیپلماتیک خود را به نمایش گذارده و قدرت انقلاب اسلامی را بار دیگر به جهانیان اثبات نماید.

در این راستا بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از همه مردم فهیم و بصیر و جامعه دانشگاهیان ایران می‌خواهد به انحای مختلف نسبت به اقدام تجاوزکارانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی در یورش به غزه واکنش نشان داده و جنایات صهیونیست‌ها و حامیان آنها در کشتار مردم غزه را محکوم نمایند.
برچسب ها: محکوم ، وزارت ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.