سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رستوران مشهور «آقای متکبر» پلمب شد +عکس

در بازرسی از فریزر آشپزخانه این رستوران، مقادیر زیادی گوشت و ماهی فاسد و بدون بر چسب کشف شد که تمامی آنها رنگ عوض کرده بودند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، دونالد ترامپ تاجر، نویسنده، سرمایه‌ گذار و مجری تلویزیون است. البته او در اصل مجری نیست و به‌ خاطر شهرتش وارد تلویزیون شده است. ترامپ صاحب یک شرکت عظیم ساختمان ‌سازی در آمریکا است و چندین هتل بزرگ به او تعلق دارد.

او با تکیه بر موفقیت فراوان در ساخت و ساز و تلویزیون، نام «ترامپ» را بر کالاهای بسیاری زد. لباس مردانه، رستوران، بستنی، عطر، آب معدنی، مجله، زمین گلف، دانشگاه و رستوران. البته برخی این اقدامات وی را ناشی از خودخواهی و تکبر او می دانند.

اما اکنون رستوران معروف و گرانقیمت دونالد ترامپ به دلیل استفاده از مواد غذایی تاریخ گذشته توسط بازرسان وزارت بهداشت لاس ‌وگاس تعطیل شد. ترامپ که همواره به دلیل ثروت بی‌حساب و کتاب و سرمایه‌گذاری‌‌ های کلانش معروف شده است، با داشتن آشپزخانه و انباری آلوده، مواد غذایی رستورانش را در بد‌ترین شرایط نگهداری می ‌کرد.



در بازرسی از فریزر آشپزخانه این رستوران، مقادیر زیادی گوشت و ماهی فاسد و بدون بر چسب کشف شد که تمامی آنها رنگ عوض کرده بودند و به گفته کارکنان رستوران در هر بار استفاده یک بار از حالت انجماد خارج و طبخ می‌ شد.

این شرایط در حالی رخ داده که رستوران ترامپ در لاس‌وگاس که در کنار هتل معروف او قرار دارد یکی از بهترین و مشهور‌ترین رستوران‌‌های شهر به شمار می‌ رود. مأموران بهداشت لس‌آنجلس پس از دریافت گزارش ناشناسی به این آشپزخانه سر زدند و رستوران ترامپ را پلمب کردند که به نظر می رسد این اتفاق توسط رقبای ترامپ رخ داده باشد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.