سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اكبر منصور فلاح با سه فيلنامه مي آيد

اكبر منصور فلاح كارگردان با سه فيلمنامه "پسراي ترشيده" "ذهن زيبا" و "مرد فراموش شده" به تلويزيون مي آيد.

اكبر منصور فلاح، كارگردان تلويزيوني در خصوص سه كار جديد خود به خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: سه فيلمنامه با نامهاي "پسراي ترشيده"، "ذهن زيبا" و "مرد فراموش شده" را در دست دارم و با مهيا شدن زمينه هاي ساخت آن پيش توليد كار را اغاز خواهم كرد.
وي در خصوص موضوع "پسراي ترشيده" تصريح كرد: فيلمنامه "پسراي ترشيده" در خصوص سه جوان است كه به دنبال كار مرتبط با رشته تحصيلي شان هستند.
وي افزود: اين جوانها قصد دارند با پيداكردن كار مورد علاقه شان تصميم به ازدواج بگيرند كه متأسفانه اين شرايط براي آنها مهيا نمي شود و اتفاقات متعددي در زندگي آنها رخ مي دهد.
وي در خصوص تأييد ساخت اين فيلم از سوي صدا وسيما، اظهار داشت: اين مجموعه تلويزيوني به تهيه كنندگي پيك وردي است و كار به صدا و سيما ارائه شده است و منتظر نتيجه نهايي آن هستيم.
منصور فلاح با اشاره به تله فيلم "ذهن زيبا" گفت: تله فيلم "ذهن زيبا" در خصوص دختر نابينايي است كه براي عمل چشمش شرطي مي گذارد و طبق آن شرط راهي كربلا مي شود.
وي افزود: اين تله فيلم به سفارش سيماي استانها بوده و پس از تأييد و رفع اصلاحيه هاي وارد شده پيش توليد كار اغاز خواهم كرد.
كارگردان "بريا آخرين بار" در خصوص فيلمنامه "مرد فراموش شده" خاطر نشان كرد: اين فيلم ژانري طنز داشته ودر حال حاضر مشغول نگارش آن هستم./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.