سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس:

سياست دو پهلوي غرب آسيبي به جمهوري اسلامي وارد نمي‌كند

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: آمريكا و غرب با اعمال سياست‌هاي دوگانه نمي‌توانند در پيشبرد اهداف و مقاصد جمهوري اسلامي ايران خدشه‌اي وارد سازند.

مهدي دواتگري نماينده مردم مراغه و عجب شير در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، پيرامون گزارش دو پهلوي آژانس بين‌المللي انرژي اتمي درباره فعاليت ايران و نشست آينده 1+5 گفت: گزارش ارائه شده از سوي آژانس روند طبيعي و نشانه همان سياست‌هاي دو گانه کشورهاي غربي نسبت به جمهوري اسلامي است و جايي براي نگراني و ترديد وجود ندارد.
 
وي در ادامه زوال تحريم‌هاي غرب در برابر کشورمان را امري عادي دانست و  ادامه داد: هر چند جمهوري اسلامي ايران همواره شاهد فشارها و تهديدات از جانب آمريكا و كشورهاي غربي بوده است اما تحريم‌هاي غرب هيچ گاه بر اصول و سياست‌هاي کلي کشورمان لطمه‌اي وارد نکرده است.

دواتگري به ضرورت تغيير روند غرب نسبت به سياست‌هاي ايران اشاره کرد و گفت: غرب بايد مواضع خود را نسبت به كشورمان تغيير دهد چراكه با ادامه اين روش قطعا طرف غربي بيشترين آسيب را متحمل خواهد شد.

وي با تاكيد براينكه ايران همواره به دنبال پيشبرد فعاليت‌هاي صلح آميز هسته‌اي بوده است، تصريح كرد: كشورمان هيچ‌گاه با بهره برداري از فعاليت‌هاي هسته اي درصدد ضربه زدن به سايركشورها نبوده است و تنها به فكر پيشرفت و فن آوري است.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس خاطرنشان كرد: آمريكا و غرب با اعمال سياست‌هاي دوگانه نمي‌توانند در پيشبرد اهداف و مقاصد جمهوري اسلامي ايران خدشه‌اي وارد سازند.

انتهاي پيام/


برچسب ها: آژانس ، سیاست ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.