سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

راه اندازی پیست دو و میدانی ملک نیای سنندج در آینده ای نزدیک

مدیرکل اداره ورزش و جوانان کردستان گفت: با حمایت فدراسیون دو و میدانی کشور و مسئولان استان پیست دو و میدانی ملک نیای سنندج در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، تیشه گران در مجمع هیئت انتخابات دو و میدانی کردستان که با حضور رئیس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران در سنندج برگزار شد گفت: رشته ورزشی دو و میدانی یکی از رشته های پایه است که نیازمند توجه و حمایت بیشتر است و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته زیر ساخت های این رشته ورزشی در استان تقویت می شود.
وی افزود: رشته دو و میدانی یکی از ارکان اصلی هر رویداد المپیک به شمار می آید و در تمامی دنیا به ویژه کشورهای پیشرفته طرفداران فراوانی دارد.
تیشه گران با بیان اینکه ورزش دو و میدانی را می توان در تمام رده های سنی به کار برد و چنانچه رشته ها و تمرینات آن درست انتخاب شوند می توان ادعا کرد که اثرات انجام تمرینات آن به رشد و تکامل متناسب اندام ها و دستگاه های مختلف بدن منجر خواهد شد اظهار داشت: دو و میدانی همچون شاه کلیدی است که می تواند هم مشکل سایر ورزش ها را حل کند و هم به تقویت و توسعه قوای ذهنی اراده و اعتماد به نفس فرد ورزشکار منجر شود.
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: خوشبختانه کردستان به لحاظ وضعیت جغرافیایی و پتانسیلی که دارد دارای ورزشکاران استقامتی است و توانسته عناوین متعددی را در این رشته کسب کند.
تیشه گران با اشاره به اینکه تنها شهر سنندج دارای پیست تارتان است، اظهار داشت: انتظار می رود با حمایت های مالی فدراسیون در آینده نزدیک در تمامی شهرستانهای استان پیست تارتان احداث شود و شاهد تحول و توسعه این رشته مادر در استان باشیم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.