سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

اجرایی کردن نظام جامع مهارت زمینه ساز توسعه کشور است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان اجرایی کردن نظام جامع مهارت در سراسر کشور را زمینه ساز توسعه و پیشرفت در مسیر کوتاه تر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، مرادیانی گفت: اجرایی کردن نظام جامع مهارت و فناوری می تواند ضمن بهره برداری از تمام ظرفیت ها زمینه را برای رسیدن به توسعه در مسیری کوتاهتر فراهم کند.
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی با برنامه ریزی های مدون و با استفاده از توانایی های دانشمندان و جوانان کارآمد و متخصص خود قله های ترقی و بالندگی را به سرعت پیموده است و امروزه به یکی از کشورهای صاحب نام در عرصه تولید علم و دانش در منطقه و جهان تبدیل شده است و به همین دلیل باید از تمام ظرفیت های در اختیار در راستای تسریع در این مهم بهره برداری شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان هدف از استقرار نظام جامع آموزش را ایجاد، توسعه و ارتقا مهارت نیروی انسانی شاغل و تحصیل کرده و آماده سازی آنان برای ورود به عرصه اشتغال و سرمایه گذاری در جامعه برشمرد و یادآور شد: همکاری در راستای عملی کردن این مهم یک نیاز لازم و ضروری است.
مرادیانی همکاری و همفکری همه دستگاه های دولتی و متولی را برای تحقق اهداف این نظام جامع آموزشی خواستار شد و بر حمایت از مقوله دانایی محور و فعالیت نخبگان و تولید کنندگان علم دانش در استان کردستان با حمایت بیشتر و بهتر از این قشر تاثیرگذار در توسعه استان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های نخبگان در سراسر کشور به ویژه استان کردستان به خوبی استفاده شود، عنوان کرد: بخش تولید و خدمات کشور نیازمند بکارگیری افراد دارای دانش روز و نیز و علم و توانایی متناسب با رشته های مختلف علمی و عملی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: توسعه آموزش مهارتی با کیفیت منجر افزایش بهره وری و نیز ارتقا کیفیت محصولات شده و در مجموع آثار و نتایج مثبتی بر روند توسعه اقتصادی و تولیدی کشور در پی دارد.
وی در پایان گفت: با توجه به شرایط کنونی اقتصادی کشور شکوفایی صنعت فرش استان می تواند فرصت مغتنمی را برای توسعه پایدار کردستان در این زمینه فراهم نموده و با اجرای دقیق آیین نامه نظام جامع آموزش و مهارت با کمک دستگاه های متولی به اهداف مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن دست یافت./س
برچسب ها: مهارت ، جامع ، کشور ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.