سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"نفوذ" اولين سريال اينترنتي در دنياي مجازي

سريال اينترنتي "نفوذ" به مسائل جوانان در حوزه فضاي مجازي مي پردازد.

نفيسه روشن، بازيگر در خصوص سريال اينترنتي "نفوذ" به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: نفوذ اولين سريال فضاي مجازي در ايران است كه به موضوع جوانان و اينترنت مي‌پردازد و در قالبي پليسي - جاسوسي ماجراهاي جذابي را روايت مي كند.



وي ادامه داد: "نفوذ" به عنوان نخستين سريال اينترنتي توليد و ساخت آن در داخل كشور صورت گرفته است.
روشن اظهار داشت: فصل نخست اين سريال در 10 قسمت توليد شده و با بازتاب مخاطبان و نقدهايي كه در خصوص نفوذ صورت گيرد با بررسي هاي انجام شده فصل هاي بعدي اين سريال با موضوع ها و سوژه هاي جديد ادامه پيدا مي كند.
اين بازيگر در خصوص نقش خود در سريال اينترنتي "نفوذ"، اظهار داشت: "بهار" نخبه كامپيوتر و برنامه ريزي است و به دوست خود "مهرنوش" كه در فضاي مجازي مورد هتك و اخاذي قرار گرفته كمك كند و همين موضوع "بهار" را وارد ماجراهايي مي كند.
وي اظهار داشت: ايفاي نقش در سريال "نفوذ" را به خاطر موضوع جذاب و گروه حرفه آن پذيرفتم.
روشن تصريح كرد: استقبال مخاطبان از "نفوذ" خيلي خوب بود به خاطر اينكه پخش اين سريال از طريق اينترنت صورت گرفته و موضوعاتي كه "نفوذ " به آن پرداخته بيشتر مورد توجه نوجوانان و جوانان است.
وي خاطرنشان كرد: مدت زمان پخش "نفوذ" حدود 10 دقيقه بوده و اين مدت زمان كم سريال به خاطر سرعت دانلود آن است كه مخاطب راحت تر دسترسي به اين سريال  داشته باشد.
گفتني است؛ نخستين سريال اينترنتي؛ "نفوذ " به كارگرداني آرش تيمورنژاد و با همكاري موسسه فرهنگي رسانه اي آفتاب توسط موسسه سينمايي بهاران فيلم توليد شده است و مخاطبان از طريق سايت WWW.3RIAL.TVمي‌توانند اين سريال را دانلود نمايند./ص
برچسب ها: نفوذ ، سریال ، اینترنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.