سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مدیران توانمندی های خود را درجهت خدمت به مردم به كار گیرند

استاندار اردبیل گفت: مردم در جامعه ما قدردان تلاش های مسوولان هستند و مدیران نیز باید از تمامی توانمندی و ظرفیت خود برای خدمت به مردم بهره گیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اكبر نیكزاد در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال افزود: مدیریت مناسب و ارائه خدمات ارزنده به مردم هرگز فراموش نمی شود وكارهای تاثیرگذاری كه مسوولان انجام می دهند ماندگار است.

وی با تاكید بر ساده زیستی مسوولان در جامعه اسلامی به زندگی ساده و بی آلایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : زندگی معظم له باید الگویی برای تمامی مسوولان باشد .

نیكزاد با اشاره به بازدیدهای انجام گرفته از طرحهای در دست اجرای شهرستان خلخال افزود : كارخانه سیمان خلخال با ظرفیت پنج هزار و 500 تن در روز با پیشرفت فیزیكی 43 درصد در حال اجرا است.

وی گفت: محدوده معدنی این كارخانه به مساحت یك هزار و 200 هكتار بوده و شامل آهك ، رس و سیلیس است.

استاندار اردبیل به بازدید از روند اجرایی ایستگاه گازرسانی 30 هزار متر مكعبی شهرستان خلخال اشاره كرد و افزود: این طرح در حال حاضر با اعتبار 25 میلیارد ریال در حال احداث است و در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

نیکزاد همچنین به در حال احداث بودن 760 واحد مسكن مهر درشهرستان خلخال از آماده بودن 133 واحد از این تعداد خبر داد.

در ادامه این جلسه ، استاندار اردبیل و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی استان و شهرستان اردبیل از ذبیح اله عبداللهی فرماندار سابق شهرستان خلخال به پاس زحمات 22 ماهه خود در شهرستان خلخال قدردانی كردند.

هوشنگ محمدی از حدود دو ماه پیش به عنوان سرپرست فرمانداری و فرماندار این شهرستان مشغول به خدمت بود كه در این جلسه به صورت رسمی معارفه شد./س

برچسب ها: اردبیل ، توانمندی ، های ، مدیران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.