سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه اعتراضات مردمی در کشورهای دنیا علیه تجاوز وحشیانه صهیونیستها به غزه

در ادامه اعتراضات مردمی به حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در کشورهای مختلف ، امروز نیز کشورهای عربی ، استرالیا ، انگلیس ، فرانسه و آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بود .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ شرکت کنندگان در این تظاهرات سکوت بین المللی در برابر این جنایات را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در تظاهرات تونس با عبور از خیابان ها حمایت خود را از اهالی غزه اعلام کردند و خواستار اقدام فوری اعراب برای پایان دادن به این حملات شدند. تظاهر کنندگان با سردادن شعارهایی حملات اسرائیل به اهالی غزه را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان پلاکاردهایی را با خود حمل می کردند که روی آنها شعارهایی در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نوشته شده بود. شرکت کنندگان همچنین الحاق بند مربوط به جرم دانستن عادی سازی روابط با اسرائیل را خواستار شدند و تاکید کردند برقراری رابطه با اسرائیل خیانت به خون شهداست.

در ادامه گزارش آمده است: برخی فعالان سیاسی و حقوقی در مغرب نیز با تظاهرات در مقابل مقر پارلمان این کشور در رباط حمایت خود را از فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند و با حمل پلاکاردهایی خواستار محاکمه جنایتکاران اسرائیلی شدند و مواضع برخی از کشورهای عربی در برابر حملات به غزه را لکه ننگی بر پیشانی آنها دانستند.

شمار زیادی از تظاهرکنندگان در فرانسه ، انگلیس ،  استرالیا ، سوئد و ایتالیا نیز حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کردندو خواستار توقف جنایات وحشیانه علیه غزه شدند.

در برابر شماری از حامیان رژیم صهیونیستی در آمریکا که مقابل کنسولگری اسرائیل در سانفرانسیسکو تجمع کرده بودند، دهها نفر از حامیان مردم فلسطین نیز در برابر این کنسولگری تجمع و علیه جنایت های رژیم اشغالگر قدس شعار سر دادند.






تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.