سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

لنجان می تواند به قطب حمل و نقل استان اصفهان تبدیل شود

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت شعبه لنجان با اشاره به اینکه لنجان در شاهراه ارتباطی کشور قرار دارد گفت: گسترش راه های این شهرستان می تواند حمل و نقل کالا را تسریع کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مهدی هراتیان فر افزود: این شهرستان به دلیل نزدیک بودن به فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان و همچنین مرزهای غربی و جنوب غربی کشور در کاهش هزینه های حمل و نقل کالا اهمیت زیادی دارد.

وی بیان کرد: لنجان منطقه مناسبی برای تبدیل شدن به قطب حمل و نقل استان است اما متاسفانه هنوز تلاشی در زمینه گسترش راه های آن صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: متاسفانه دولت حمایت چندانی از این منطقه صنعتی نداشته است.

وی در خصوص صنایع فعال در منطقه لنجان گفت: عمده صنایع فعال در این شهرک صنعتی، مربوط به صنایع کاغذ، قطعات ماشین، نسوزها، مواد غذایی، بستنی، تولید عرقیات گیاهی و صنایع بزرگی مثل فولاد و فروآلیاژها، ذوب آهن و شرکت های وابسته به مواد اولیه بالادست و پایین دست ذوب آهن است.

رییس کارگروه شعب خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در خصوص عملکرد شعب این خانه در شهرستان ها گفت: اساسنامه خانه استان، اساس عمل شعب است.

هراتیان فر اظهار کرد: با این حال هر منطقه نیازهای خاصی دارد که لازم است شعبه مربوطه آن را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه تعامل با نهادهای خصوصی و دولتی در منطقه یکی از روش هایی است که باید در مناطق پیاده سازی شود، تاکید کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید در هر شعبه تعریف مشخصی از شیوه حرکت ایجاد شود./س
برچسب ها: اصفهان ، حمل ، ونقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.