سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/مدیرعامل شرکت نفت ایرانول؛

سهم ایرانول در بازار فروش داخلی به 35 درصد می رسد

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: سهم این شرکت در بازار فروش داخلی برای سال آینده طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به 35 درصد می رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان علی مستاجران با بیان اینکه این شرکت توانسته در سال جاری فروش خود را از لحاظ بازار داخلی به عنوان یکی از برنامه های مهم این شرکت به دو برابر این سهم در سال گذشته برساند، اظهار کرد: این مسئله موجب شد تا بتوانیم آینده ای بهتر و برنامه های بیشتری را برای شرکت داشته باشیم و با درآمدهای حاصل پروژه های بیشتری را نیز به مرحله اجرا درآوریم.
وی با اشاره به طرحهای در دست اقدام این شرکت افزود: یکی از برنامه های شرکت نفت ایرانول برای سال آینده، آن است که سهم خود در بازار فروش داخلی  که روزی 11 درصد بوده و امروز به 20 درصد رسیده است را حداقل به 35 درصد برساند.

مستاجران عنوان کرد: از دیگر برنامه های این شرکت این است که صادراتی را که امروز قریب به 150 میلیون دلار در سال است و امسال نیز رقم آن بیشتر می شود را به حداقل 250 تا 300 میلیون دلار با احتساب صادرات محصولات جانبی برساند.
 
به گفته ی وی محصولاتی که تا امروز صادر نمی شده است از ابتدای سالجاری صادر می شود.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از تولید محصولات جانبی با ارزش افزوده بین 50 تا 100 درصد به عنوان دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سال آینده این شرکت ذکر کرد و گفت: برای دستیابی و تحقق این اهداف باید پروژه هایی را که شرکت نفت ایرانول برنامه ریزی کرده به موقع اجرا شود که به طور قطع با همت و تلاش کارکنان خدوم این شرکت این امر میسر خواهد شد./س


برچسب ها: ایرانول ، فروش ، داخلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.