سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری تبریز:

کسي از ما حمايت نمي کند

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری تبریز گفت: از مشکل مالی رنج می بریم و نتایج خوبی در لیگ نگرفته ایم.

سهیلا منافی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کنیم و کسی از ما حمایت نمی کند به شهرداری تبریز هم گفته ایم که کمک کند اما آنها می گویند اعتبار نداریم در اصل نام شهرداری را یدک می کشیم.

وی تصریح کرد: یک ماه مانده به آغاز مسابقات لیگ برتر به ما گفتند تیم را آماده می کنیم و فقط توانستیم آنرا جمع و جور کنیم و برنامه خاصی انجام ندادیم.

منافی در ادامه گفت: فصل گذشته در مسابقات دسته یک کشوری قهرمان شدیم و به لیگ آمدیم و هم اکنون با زور در این رقابت ها حضور داریم و نمی خواهیم سهمیه استانمان را از دست دهیم.

وی تأکید کرد: به اندازه کافی بازیکن داریم ولی آنها غیر آماده هستند و مطمئناً کارایی لازم را نخواهند داشت.

منافی گفت: از 8 تیم حاضر در لیگ برتر 7 تیم یا از بازیکنان و یا از مربی تیم ملی استفاده می کنند ولی ما نه بازیکن ملی داریم و نه مربی ملی پوش.

وی اضافه کرد: مهمترین مشکل ما در تیم عدم هماهنگی لازم بین بازیکنان است و اینکه نفرات از آمادگی کافی برخوردار نیستند.

منافی گفت: ما در رقابت های لیگ برتر مقام نمی خواهیم، می خواهیم بمانیم و در سالهای آینده با برنامه ریزی مناسب و طولانی مدت در لیگ برتر باشیم.

منافی عنوان کرد: از سال 68 در هندبال حضور دارم و یک بار نیز در سال 82 به عنوان کمک مربی به مسابقات قطر اعزام شدم و بعد از آن تاکنون به مربیگری مشغول هستم.

منافی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال مربیگری نیز سخت و دشوار است و باید هندبالیست های خوبی به جامعه تحویل داد تا از آنها در تیم های ملی استفاده کنند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.