سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه زمان بندی مسابقات جام جهاني تكواندو؛

تكواندوكاران از جمعه به روي شياپ چانگ مي روند

فدراسیون جهاني تکواندو برنامه زمانبندی و نحوه برگزاري شانزدهمین دوره مسابقات جام جهاني تكواندو آروبا را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: شانزدهمين دوره مسابقات جام جهاني تكواندو با حضور 16 تيم برتر جهان از روز جمعه سوم آذر در آروبا واقع در آمریکای جنوبی آغاز مي شود و تا 3 روز ادامه دارد.
 زمان ورود و ثبت نام تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات از سوی فدراسیون جهانی تکواندو (WTF) از روز دوشنبه 29 آبان الی چهارشنبه یکم آذر اعلام شده است. جلسه توجيهي داوران بين المللي این دوره از مسابقات روز سه شنبه سی ام آبان برگزار مي شود و نشست اعضای فدراسیون جهانی (WTF) با مسئولان برگزاري و سرپرستان تیم های شرکت کننده و همچنین مراسم قرعه كشي این دوره از رقابت ها نیز روز چهارشنبه یکم آذر در محل برگزاری مسابقات برگزار خواهد شد.
براساس اعلام فدراسیون جهانی تکواندو مراسم وزن کشی هوگوپوشان شرکت کننده در این دوره از مسابقات نیز روز پنج شنبه دوم آذر برگزار خواهد شد. رقابت های جام جهانی تکواندو در حالي به صورت رسمی از روز جمعه سوم آذر آغاز خواهد شد كه فينال این رقابت ها و همچنین مراسم اهدای جوایز نیز روز یکشنبه پنجم آبان خواهد بود.
هوگوپوشان كشورمان به منظور حضور در این دوره از رقابت ها و بنا به تصمیم مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی و برای برگزاری تمرینات خود در مکان برگزاری مسابقات، روز پنجشنبه 25 آبان ماه وارد شهر "سانتاکروز" در "آروبا" محل برگزاری شانزدهمین دوره رقابتهای جام جهانی شدند و بر اساس برنامه کادر فنی صبح روز جمعه  26آبان ماه در سالن تمرین هتل، اولين تمرينات خود را آغاز كردند.
اين رقابت ها با هوگوهاي الكترونيكي دي دو برگزار مي شود.
 همچنین ملی پوشان کشورمان ساعت 18 روز جمعه دومین جلسه آماده سازی خود را با پیگیری تمرینات ( سرعتی و شگرد زنی) زیر نظر اعضای کادر فنی و همچنین حسن ذوالقدر (سرپرست تیم) و هادی ساعی (مدیر فنی)برگزار کردند.
یوسف کرمی، علیرضا نصر آزادی، بهزاد ایلخانی، مهران عسگری، وحید عیسی بیگلو، روح الله طالبی، مسعودحجی زواره، فرزاد عبدالهی و جلال خدامی نمایندگان کشورمان در این دوره از رقابت‌ها هستند.
همچنین کوروش رجلی ملی پوش ارزنده کشورمان نیز به دلیل مصدومیت از حضور در این رقابت‌ها باز ماند . فریبرز عسگری سرمربی، مهدی بی باک مربی ، علی محمد بسحاق مربی بدنساز ،هادی ساعی مدیر فنی وغلامحسن ذوالقدری به عنوان سرپرست تیم رادر این دوره از مسابقات همراهی می‌کنند. گفتنی است: تیم ملی تکواندو کشورمان پس از حضور در این دوره از رقابت ها، روز چهارشنبه هشتم آذرماه به کشور بازمي گردد./مح
برچسب ها: تکواتدو ، جهانی ، هوگو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.