سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

دیدار شهردار قم با توليت آستان مقدس حضرت امامزاده سيد محمد در عراق

شهردار قم اظهار داشت: وجود بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه علمیه، شهر قم را به یک شهر مهم و بین المللی تبدیل نموده است و از طرفی استان قم به عنوان یک راه مواصلاتی و ارتباطی 17 استان کشور، براهمیت این شهر افزوده است و این مسئله وظیفه مسئولین و خدمتگزاران مردم را در مدیریت شهری سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، وی اضافه کرد: مردم قم حافظ آثار اهل البیت هستند و شهر قم مرکز علم و تشیع بوده و پایگاه جهان اسلام است و عظمت آن بر همگان آشکار است.
دلبري با اشاره به قرار گرفتن در ماه محرم گفت: در آستانه ماه محرم الحرام شهر قم به همت شهرداري و با مشاركت شهروندان به صورت يكپارچه با پارچه‌های مشکی و نصب بنرهای تسلیت سیاهپوش شده است و اين ايام به صورت ويژه گرامي داشته مي شود.
دلبری اظهار داشت: نگاه‌ ما در شهرداری قم از صرف نگاه عمرانی فراتر رفته و سعی کردیم علاوه بر پروژه‌های عمران شهری، هم به مسائل خدماتی و هم مسائل فرهنگی بپردازیم و در همه عرصه‌ها خدمت‌رسانی مردم فهیم قم و زائرین بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) باشیم.
در ادامه توليت آستان مقدس امامزاده سيد محمد نقش شهر مقدس قم در بازسازي عتبات و ساخت ضريح مطهر سيدالشهداء(ع) را بسيار مهم و برجسته دانست و ازخدمات صورت گرفته توسط شهرداري قم در مراسم باشکوه رونمايي از ضريح جديد امام حسين (ع) تشكر و قدرداني کرد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.