سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

استان چهارمحال و بختیاری، ظرفیت بالایی در ورزش کشور دارد

معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، ظرفیت ورزش استان چهارمحال و بختیاری را با اشاره به موفقیت ورزشکاران این استان در رقابت های ملی، خوب ارزیابی کرد و گفت: استان چهارمحال و بختیاری، ظرفیت بالایی در ورزش کشور دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

مرتضی کوهی دهکردی گفت: استان چهارمحال و  بختیاری، در حال حاضر یکی از استان هایی است که علاوه بر حفظ جایگاه ورزشی خود، موفق  به ارتقاء شاخص های ورزش در کشور نیز شـده است . 
معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع  رسانی وزارت ورزش و جوانان، حضور موفق 3 ورزشکار این استان در رقابت های المپیک لندن  را نشان از حرکت پرشتاب استان به سمت ورزش قهرمانی دانست و افزود: استان چهارمحال و  بختیاری یک درصد از وسعت کشور را داراست، اما از نظر تعداد ورزشکاران حاضر در  المپیک لندن، عنوان سوم کشور را از آن خود کرد.
وی، ورزش را به عنوان یکی از مؤلفه های هویت ساز برای کشور و استان عنوان کرد و  افزود: نگاه سنتی به ورزش باید عوض شود.

کوهی دهکردی افزود: امروزه علاوه بر جایگاه قهرمان پروری، باید  از ورزش به عنوان یکی از جایگاه های انتقال فرهنگ به دیگر کشورها استفاده  کرد.
معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد؛ با حمایت بیشتر مسئولین ورزش، شاهد موفقیت بیشتر ورزشکاران  استان چهارمحال و بختیاری در رقابت های جهانی و ملی باشیم./س  

برچسب ها: ورزش ، چهارمحال ، ظرفیت ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.