سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخلاف باخت سنگين تاتنهام؛

ويلاش بوآش:به بازيكنانم افتخار مي كنم!

سرمربي تيم فوتبال تاتنهام برخلاف باخت 5 بر 2 مقابل آرسنال اعلام كرد از بازيكنانش حمايت كرد و به آنها افتخار مي كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري تري بال فوتبال، دو تيم فوتبال تاتنهام و آرسنال شب گذشته در جريان ديدارهاي ليگ جزيره به مصاف يكديگر رفتند كه اين رقابت با نتيجه 5 بر 2 به نفع آرسنال خاتمه يافت.
ياران تاتنهام در دقيقه دهم ديدار توانستند گل اول را توسط امانوئل آدي بايور به ثمر رسانند اما اين بازيكن به علت درگيري با سانتي كارورلا 8 دقيقه بعد اخراج شد.
اين حادثه باعث شد آرسنال براي جذال با رقيبان خود روحيه بگيرند و مرته ساكي، لوكاپود ولسكي، اليويور جرارد، گازورالا و تئو والكات بتوانند گلزني كنند.
گل دوم تاتنهام را نيز گرت بيل براي تيمش به ثمر رساند.
اما برخلاف اين باخت سنگين ويلاش بوآش احساس مي كند كه بازيكنانش به خوبي از پس اين رقابت برآمدند و اگر آدي بايور رفتار خود را بيشتر كنترل مي كرد شايد اين رقابت نتيجه متفاوت داشت.
سرمربي تازه كار تاتنهام در اين ارتباط گفت: من احساس مي‌كنم اخراج آدي بايور نقش اصلي را در شكست ما ايفا كرد با اينكه تصميم دارو به حكمي درست بود اما اين اخراج و 10 نفره شدن سبب شد تا ما از لحاظ روحيه اي درشرايط بسيار بدي قرار بگيريم همه بازيكنان هم نشان تنها جابجا كردن و پاس  دادن توپ است و هيچكس قصد صدمه زدن به بازيكني ديگر را ندارد اگر او اخراج نمي شد و رفتار خود را كنترل مي كند ما نيز كنترل بازي را از دست نمي داديم.
وي در ادامه افزود: اما در هر حال من به آنها بسيار افتخار مي كنم ما شانس اين را داشتيم كه بازي را 4 بر 3 خاتمه دهيم و اگر مي توانستيم با  اختلاف يك گل پيش برويم به طور قطع مي توانستيم به پيروزي نيز برسيم چرا كه روحيه و تمايل به قهرماني به شدت بين بازيكنان من وجود دارد و من نيز همين موضوع را در بين آنها به شدت تشويق مي كنم و به آن افتخار مي كنم، بازيكنانم هميشه همين طور بوده اند.
گفتني است بوآش در حالي به تاتنمهام پيوست كه شايعات زيادي پيرامون عدم موفقيت او وجود داشت و او با مسابقه اي نه چندان خوب به تاتنهام آمده است و در اين تيم نيز ن.توانسته به خوبي نتيجه بگيرد/با
برچسب ها: بواش ، گازولا ، لیگ جزیره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.