سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

4800 پروژه عمرانی با تعهد وزارت نفت در سطح كشور اجرا می شود

مشاور مجری طرح كمك به عمران مناطق نفت خیز كشور گفت: وزارت نفت در دوران دولت نهم و دهم تعهد اجرای تعداد چهار هزار و 800 پروژه عمرانی در قالب آموزشی، بهداشتی درمانی، راه سازی و تربیت بدنی در سطح كشور را بر عهده گرفته است.

'حسین شهاب الدین' در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: از این تعداد پروژه ذكر شده سه هزار و 840 پروژه بهره برداری شد و مابقی نیز تا پایان دوران دولت دهم تكمیل خواهد شد.
وی اعتبار تخصیصی برای پروژه های یاد شده را 50 میلیارد ریال برآورد كرد و گفت: بخش عمده ای از اعتبار مصوب ، جذب و هزینه شده است.
شهاب الدین اضافه كرد: در دولت های گذشته تنها 10 استان نفت خیز و گازخیز كشور از خدمات مستقیم وزارت نفت بهره مند می شدند اما از زمان فعالیت دولت نهم این محدوده گسترده تر شد و اكنون تمامی استان های كشور از خدمات عمرانی و آبادانی وزارت نفت بهره مند می شوند.
مجری طرح كمك به عمران مناطق نفت خیز وزارت نفت تعداد پروژه عمرانی در دست اجرا در استان كهگیلویه و بویراحمد را نیز 171 پروژه اعلام كرد و گفت: افزون بر 320 میلیارد ریال برای اجرای این تعداد پروژه استانی تخصیص یافت كه تا كنون 290 میلیارد آن جذب و هزینه شده است.
وی تاكید كرد: با تمهیدات اندیشیده شده پروژه های در دست اجرای این استان تا پایان شش ماهه نخست سال آینده تكمیل و بهره برداری خواهد شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج ، مشاور مجری طرح كمك به عمران مناطق نفت خیز كشور به منظور شركت در آیین بهره برداری 'دانشكده دولتی نفت و گاز' گچساران به این شهرستان سفر كرده است ./س
برچسب ها: پروژه ، عمرانی ، وزارت ، نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.