سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

در صورت موافقت كارگروه ‌كشوري، بانك سپه مسئول پرداخت اعتبارات خواهد شد

استاندار خوزستان گفت: طرح‌هايي كه به بهره‌برداري مي‌رسند بايد توليد و اشتغال پايدار داشته باشند و همچنين ميزان اشتغال واقعي هر طرح برآورد شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ سيدجعفر حجازي در جلسه كارگروه طرح توسعه كشاورزي كه امروز، 27 آبان‌ماه در محل استانداري برگزار شد، از كارگروه‌هاي شهرستاني خواست در تشكيل تعاوني‌ها تسريع بيشتري داشته باشند و طرح‌هاي انفرادي را به سوي تعاوني‌ها سوق دهند تا ماندگاري بيشتري داشته باشند.

وي افزود: سازمان‌هاي مربوطه بايد آموزش‌هاي لازم را به متقاضي كه واحد توليدي ايجاد مي‌كند، بدهند تا با آشنايي از قوانين بازار توليد، از هدر رفتن سرمايه خود جلوگيري كنند.

استاندار خوزستان با اشاره به تعيين تكليف اعتبارات جديد ابلاغ شده، بيان‌كرد: بانك سپه مسئول پرداخت 91 ميليارد تومان از اعتبارات جديد ابلاغي به متقاضيان طرح‌ها تعيين شده‌ و اين امر به كارگروه كشوري ابلاغ شده است و منتظر موافقت آن هستيم.

همچنين كيخسرو چنگلوايي، رييس سازمان جهاد كشاورزي خوزستان اظهاركرد: تاكنون 6 هزار و 351 طرح به مبلغ 500 ميليارد تومان و معادل 89 درصد كل طرح‌ها به بانك عامل معرفي شده است. سه هزار و 162 طرح به مبلغ 202 ميليارد تومان در مرحله عقد قرارداد و پرداخت تسهيلات به متقاضيان است كه نسبت به گزارش هفته گذشته 7 ميليارد تومان افزايش در پرداخت‌ها را نشان مي‌دهد.

وي خاطرنشان‌كرد: ذخاير آبي استان 38 ميليون مترمكعب و نياز آبي خوزستان 150 ميليون متر مكعب مي‌باشد كه نشان‌ مي‌دهد ميزان سطوح قابل كشت بيش از ذخاير آب و حجم تقاضاي كشاورزان براي كشت است؛ به همين علت مقرر شده تخصيص آب براي سطوح قابل كشت اولويت بندي شود./س


برچسب ها: موافقت ، مسئول ، اعتبارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.