سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حملات سايبري گسترده به سايت هاي رسمي و غيررسمي رژيم صهيونيستي

يک روزنامه چاپ فلسطين اشغالي روز يکشنبه خبر حمله هکرهاي ناشناس را به سايت هاي رسمي و غيررسمي رژيم صهيونيستي تاييد کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ، روزنامه اسرائيلي جروزالم پست خبر حمله گروه ناشناس را به پايگاههاي اينترنتي رسمي و غيررسمي اسرائيل از جمله سايت وزارت امور خارجه، حزب راستگراي کاديما، بانک بيت المقدس و شهرداري تل آويو تاييد کرد.
به نوشته جروزالم پست، هکرهاي گروه ناشناس همچنين به سايت رياست جمهوري و ارتش اسرائيل نيز حمله و دسترسي به آن را مسدود کردند و خبر مسدود شدن سايت اين دو نهاد را در صفحه توئيتر قرار دادند.
يکي از کارهاي سايت شهرداري تل آويو اين است که در صورت احساس خطر حمله، هشدارها و توصيه هايي را براي اتخاذ تدابير امنيتي و يا رفتن به پناهگاهها به شهروندان مي دهد.  
جروزالم پست نوشت اکثر صفحاتي که توسط گروه ناشناس هک شده است، اکنون سفيد هستند و در برخي از آنها نيز پيامهايي در حمايت از فلسطينيان يا در محکوميت حملات اسرائيل به نوار غزه قرار داده شده است.  
هکرهاي رايانه اي گروه ناشناس روز شنبه اعلام کردند در اعتراض به حملات خونين ارتش رژيم صهيونيستي به نوار غزه و کشتار فلسطينيان، دسترسي به پايگاههاي اينترنتي دهها سازمان و يک بانک بزرگ اين رژيم را مسدود کرده اند.
در بيانيه اين گروه که در توئيتر منتشر شد، آمده است بيش از ششصد و پنجاه نهاد دولتي و غيردولتي اسرائيلي از جمله بانک بيت المقدس که يکي از بزرگ ترين موسسات مالي اسرائيل است، توسط هکرهاي اين گروه مسدود شده اند. اين گروه همچنين در بيانيه خود که شنبه شب منتشر شد، اعلام کرد حتي موفق شده است به طور موقت پايگاه اينترنتي وزارت امور خارجه اسرائيل را نيز مسدود کند.
هکرهاي ناشناس اعلام کردند سايت اينترنتي بانک بيت المقدس کار نمي کند و  پايگاه اطلاعاتي آن حذف شده است.  
در بيانيه اين گروه آمده است براي مدت زيادي اعضاي اين گروه مثل بقيه سازمانها و گروههاي منطقه اي و بين المللي با ناراحتي و نااميدي به تماشاي رفتار وحشيانه، خشونت آميز و تحقير کننده ارتش اسرائيل برضد فلسطينيان اکتفا کردند اما زماني که مقامات اسرائيلي به طور آشکارا و با وقاحتي زننده تهديد کردند که اينترنت نوار غزه و ديگر امکانات و راههاي ارتباطي اين منطقه را با دنياي خارج قطع خواهند کرد، با اينکار قباحت را به نهايت رساندند و  گروه « ناشناس» را به واکنش وادار کردند.
خبرگزاري فرانسه تلاش کرد تا در رابطه با بيانيه اين گروه و صحت و سقم آن با مسئولان وزارت امور خارجه اسرائيل تماس بگيرد اما موفق به اينکار نشد. در عين حال هيچيک از مسئولان کابينه اسرائيل نيز  در رابطه با هک پايگاههاي اينترنتي سازمانهاي دولتي و غيردولتي اسرائيلي سخني به ميان نياورده اند.
ارتش اسرائيل از چهارشنبه هفته پيش تهاجم هوايي گسترده اي را برضد نوار غزه آغاز کرد. مبارزان گروههاي مسلح فلسطيني مستقر در نوار غزه نيز در واکنش به اين حملات، صدها راکت به اسرائيل پرتاب کردند. حملات هوايي اسرائيل به نوار غزه تا کنون بيش از چهل کشته برجا گذاشته است. در حملات راکتي فلسطينيان به اسرائيل نيز سه نفر کشته شده اند.
 گروه ناشناس خود را مدافع حق آزادي بيان مي داند. اين گروه پيش از اين موفق شده است پايگاههاي اينترنتي  چند شرکت بزرگ  از جمله سوني، آمازون و ويزا را هک کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.