سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق اتوبوس هاي مدل بالا دستگير شد

سرگرد مالمير گفت:با تلاش ماموران تخصصي کلانتري 209 پايانه غرب تهران سارقي که قطعات كامپيوتري اتوبوس هاي مدل بالا را سرقت مي کرد در طرح مهار شناسايي و دستگير شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس،سرگرد محمود مالمير رييس کلانتري 209 ترمينال غرب صبح امروز  از دستگيري سارق حرفه اي که اقدام به سرقت قطعات كامپيوتري اتوبوسهاي مسافر بري مدل بالا پايانه غرب تهران مي کرد خبر داد و افزود:متهم با هوشياري ماموران تخصصي اين يگان حين اجراي طرح مهار دستگير و اموال سرقتي نيز به مالباخته استرداد شد.
اين مقام مسئول در تشريح جزييات خبر فوق افزود:چندي پيش ماموران معاونت پيشگيري اين يگان هنگام گشت زني در محدوده پارکينگ اتوبوسهاي مسافربري به مرد جواني که به طور مشکوکي در حال دويدن بود مظنون شده و او را زير نظر مي گيرند. 
سرگرد مالمير ادامه داد:از آنجاييکه ماموران احتمال مي دادند مرد جوان ريگي به کشف دارد به همين منظور به سمت مرد جوان رفته و درصدد توقف وي برآمدند در همين حين متهم به محض مشاهده واحد گشت بدون توجه به فرمان ايست پليس فرار را برقرار ترجيح داده و به سرعت متواري مي شود. 
مالمير اضافه کرد:با فرار متهم عمليات تعقيب و گريز پليسي آغاز و دقايقي بعد با هماهنگي مرکز پيام طرح مهار به اجرا درآمد و در نهايت متهم حين ورود به پارک سوار آزادي دستگير و مورد بازرسي قرار گرفت.
وي با اشاره به اينکه در بازرسي بدني از متهم دو قطعه كامپيوتري که مربوط به روشن و خاموش شدن اتوبوس هاي مدل بالا است کشف شد،تاکيد کرد:با کشف اين دو قطعه براي ماموران محرز شد "مسعود"21ساله از سارقان حرفه اي غرب پايتخت است به همين منظور متهم به سرعت به کلانتري منتقل و تخت بازجويي هاي پليسي قرار گرفت. 
سرگرد محمود مالمير يادآور شد:همين که ماموران در حال تحقيق و بازجويي از متهم بودند مرد جواني به نام "مهرداد"34 ساله در حاليکه نگران و مضطرب بود‏، وارد کلانتري شد تا اعلام سرقت کند.
مالباخته غافل از اينکه ماموران دقايقي پيش سارق اموال او را بازداشت کرده اند در اظهارات خود به ماموران دايره تجسس کلانتري گفت:از اتوبوسم دو قطعه کامپيوتري توسط سارق و يا سارقاني به سرقت رفت است.
 شاکي در ادامه افزود:اين دو قطعه که بيش از چهل ميليون تومان قيمت دارد مربوط به نوع خاصي از اتوبوسهاست. 
اين مقام انتظامي در پلس پايتخت تصريح کرد:وقتي ماموران اين دو قطعه را طي صورتجلسه اي به مالباخته مسترد کردند وي از شدت خوشحالي در پوست خود نمي گنجيد و مرتبا" از عوامل تخصصي و کارکنان کلانتري تشکر و آنان را دعا مي کرد. 
کلانتر 209 پايانه غرب در پايان با اشاره به اينکه رضايت مندي شهروندان تهراني و دعاي خير آنان بهترين هديه و عامل اصلي دلگرمي کارکنان در راستاي انجام هرچه بهتر وظايف محوله است، خاطرنشان کرد:اهالي محترم ساکن در محدوده پايانه غرب پايتخت در خواست مي شود مواد مشکوک را بلافاصله از طريق تماس با مرکز فوريتهاي پليسي 110فرماندهي انتظامي تهران بزرگ درميان بگذارند تا پليس بتواند در اسرع وقت برخورد قانوني با مجرم و يا بزه به وحود آمده داشته باشد.ف
 
 
برچسب ها: سارق ، اتوبوس ، دستگیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.