سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

بی دقتی از کجاست ؟ چه کسی مقصر است؟

تابلویی که قرار بود هدایت گر باشد ، گمراه کننده از کار درآمد!!!

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان:

در مسیر ورودی شهر کرمان (در بلوار خلیج فارس) بعد از تابلوی خوش آمد گویی به دیار کریمان ، یک پل دور برگردان وجود دارد که لاین ورودی را به لاین خروجی متصل می کند.

مسیر مستقیم این بلوار به مرکز شهر منتهی می شود ، این در حالیست که درست در سمت راست مسیر تابلویی گمراه کننده به چشم می خورد که فرد را از سمت راست به مرکز شهر راهنمایی می کند و در واقع فرد در صورتی که در این مسیر رانندگی کند بعد از یک دور 180 درجه وارد لاین خروجی می شود.

همچنین مشکل دیگر این بلوار این است بعد از ورود به لاین خروجی هیچ تابلوی راهنمای « ورود به شهر» برای مسافر وجود ندارد و مسافر ممکن است مدت ها دور خود بچرخد.

برای راهنمایی مسافران از مسیر نازیبا به مسیر سرسبز شهر این کار را کرده ایم!!!

آقای گنجی ، مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک استان کرمان در مصاحبه ی تلفنی با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان دلیل این امر را نازیبایی آن منطقه عنوان می کند و می افزاید: مسافری که قصد ورود به شهر را دارد برای اینکه در ابتدا با زیبایی و سرسبزی فضای شهری روبه رو شود ، تابلو را اینگونه طراحی و اجرا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه قرار بوده تابلوی دیگری در سه راه بلوار حجاج گذاشته شود تا مسافران سر در گم نشوند ، خاطرنشان کرد: این امر به زودی طراحی و اجرا می شود.

کرمان کلانشهر است ، خواهی نخواهی معضل ترافیک دارد!!!

گنجی در پاسخ به اینکه « با این کار ترافیک اصلی به سمت بلوار جمهوری هدایت می شود ، راهکار چیست؟ » ، تصریح می کند: کرمان جزوه کلانشهرهاست و این معضل هم مربوط به کلانشهرهاست و در مورد آن نمی توان کاری کرد./س

برچسب ها: تابلو ، هدایتگر ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.