سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير توسعه منابع انساني شركت ملي نفت ايران خبر داد:

جذب نيروي انساني جديد در شركت ملي نفت ايران با اولويت مهارت

مدير توسعه منابع انساني شركت ملي نفت ايران از طراحي روش جديد شيوه جذب نيروي انساني خبر داد و افزود: بر اساس اين طرح محوريت جذب نيروها در شركت ملي نفت ايران از مدرك تحصيلي به توانمندهاي فردي تغيير مي يابد.

عباس خنيفر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، از تغيير روش جذب نيروي انساني مورد نياز بخش هاي مختلف شركت ملي نفت ايران خبر داد و افزود: در گذشته شيوه جذب بر اساس مدرك تحصيلي افراد بود اما در طرح جديدي كه ارائه شده است و در صورت عملياتي شدن، افراد بر اساس توانمندي و تخصص خود متناسب با شغل مورد نظر جذب مي شوند يعني محوريت از مدرك به تخصص تغيير مي كند.

وي از تلاش در جهت حفظ نيروي انساني متخصص در صنعت نفت خبر داد و افزود: به منظور رفاه حال كاركنان يك بسته خدمات رفاهي طراحي شده است كه در اين بسته مواردي همچون حقوق و مزاياي خاص و حتي مواردي مانند رفع نياز به مسكن كاركنان در نظر گرفته شده است. اجراي اين طرح مي توانند گامي موثر در جهت حمايت از مشاغل حرفه اي و جلوگيري از خروج نيروهاي متخصص شركت ملي نفت باشد.

خنيفر افزود: به منظور رفاه حال كاركنان و افزايش و ارتقا سطح كيفي خدمات بهداشتي و درماني كاركنان نيز طرحي ارائه شده كه بعد از مصوب شده از سوي سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت عملياتي مي شود./ر
برچسب ها: جذب ، نیرو ، نفت ، متخصص ، خروج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.