سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اسکان 400 هزار نفر در پردیس هدفگذاری شده است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با احداث واحدهای طراحی شده مسکن مهر در این شهر، انتقال 400 هزار نفر از ساکنان تهران به این شهر امکان پذیر می شود.

ˈمهدی هدایتˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود :واحدهای مسکن مهر دراین شهر از مهر سال 89 با ساخت 13 هزار واحد آغاز شده است.

وی اظهارکرد: با توجه به تقاضای روزافزون مردم به این شرکت، ساخت واحدهای جدید در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت:تعداد چهار هزار واحد مسکن مهر باحضور رییس جمهوری در اسفند سال گذشته افتتاح شده بود.

هدایت گفت: ساخت 80 هزار واحد مسکن مهر جدید از اردیبهشت ماه سال جاری به منظور پاسخ به مطالبات روزافزون مردم آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: به این منظور ساخت 35 هزار واحد جدید در سایت 500 هکتاری ˈدره بهشتˈ، 10 هزار واحد در سایت 164 هکتاری ˈفاز پنجˈ و ˈفاز 9ˈ و 35 هزار واحد دیگر در سایت 533 هکتاری ˈکوزوˈ آغاز شد.

هدایت ادامه داد: از سال 89 تاکنون علاوه بر افتتاح چهار هزار واحد مسکن مهر ازسوی رییس قوه مجریه دو هزار و 600 واحد مسکن مهر آماده افتتاح شده ضمن اینکه تحویل 13 هزار واحد آغاز شده است .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد: تاکنون 110 هزار نفر با مراجعه به سامانه ثبت نام کرده اند که 45 هزار نفر از آنان حائز شرایط دریافت مسکن مهر تشخیص داده شده اند.

وی گفت: هر زمان تعداد تایید شدگان سامانه به 80 هزار نفر برسد پرونده ثبت نام ها بسته می شود.

هدایت گفت: در طرح مسکن مهر کاربری های مساجد، مدارس، کلانتری ، پایگاه مقاومت بسیج، آتش نشانی و دیگر امکان موردنیاز در نظر گرفته می شود.

وی افزود: انواع واحدهای دوخوابه و سه خوابه در چهار و پنج طبقه با پارکینگ در متراژهای 80 تا 140 متری در شهر جدید پردیس در نظر گرفته شده است .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد: افرادی که از سال 89 به منظور دریافت واحدهای مسکونی مهر ثبت نام کرده اند، بر اساس تاریخ ثبت در سامانه و اولویت های واریزی وجوه مسکن دریافت می کنند.

وی بیان کرد: مدت زمان قرارداد تا تحویل واحدها در طرح های قبلی دو سال بود که این مدت به 18 ماه کاهش یافته است .

هدایت گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد متقاضیان مسکن مهر و ساکنان جدید پردیس با تدبیر وزیر مسکن، راه و شهرسازی بیش از یک میلیارد و 700 میلیون ریال برای تامین دسترسی های ایمن و راحت از هر سه سایت با احداث تقاطع های غیر همسطح، آزادراهها و چهار تونل تامین اعتبار شده است .

وی تاکید کرد: محاسبات کارشناسان حاکی از بازگشت سرمایه احداث تمامی زیرساخت های حمل و نقل در دو سال آینده است که از محل صرفه جویی بنزین و استهلاک خودروها کسب می شود./س

برچسب ها: اسکان ، پردیس ، مسکن مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.