سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين خبري روز شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

اعزام هیئتی از کمیسیون امنیت‌ملی به غزه، جلسه احمدي‌نژاد با نمايندگان مجلس، چراغ اصلاح‌طلبان براي آمريكا و اسرائيل و برگزاري رزمايش بزرگ غواصان عاشورايي در آبهاي كارون از مهمترين عناوين خبري روز شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(شنبه) به اين شرح است:


اعزام هیئتی از کمیسیون امنیت‌ملی به غزه برای افشای جنایات رژیم صهیونیستی است
سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس از اعزام هیئتی از این کمیسیون به غزه خبر داد و گفت: این اقدام در راستای بررسی وضعیت مردم غزه و افشای جنایات رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.



جلسه احمدي‌نژاد با نمايندگان مجلس فردا برگزار مي‌شود/ "طرح سؤال" محور اين ديدار
عضو هيئت رئيسه فراکسيون اصولگرايان گفت: طبق آخرين اخبار، فردا جلسه رئيس‌جمهور با نمايندگان مجلس ساعت 19 برگزار خواهد شد.



پتو درد مردم ارسباران را دوا نمي‌كند/ كوتاهي هلال احمر در بهبود وضعيت زلزله‌زدگان
نماينده اهر و هريس با اشاره به وضعيت نامناسب زلزله‌زدگان شمال‌غرب كشور گفت: مسئولان هلال احمر در حالی نسبت به رفع مشكلات زلزله‌زدگان كوتاهي مي‌كنند که مشکلات مسکن و نبود وسایل گرمایشی مردم را آزار می‌دهد.



بسیج در هر کجا که به ایفای نقش می‌پردازد، تاثیرگذار است
وزير اطلاعات با بيان اينكه بسیج مجموعه‌ای از ثمرات ارزشمندی است که نقش این شجره طیبه در ابعاد مختلف انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر نمایان می‌شود، گفت: امروز بسیج در هر کجا که به ایفای نقش می‌پردازد تاثیرگذار بوده و نقشی اساسی را ایفا می‌کند.



چراغ اصلاح‌طلبان براي آمريكا و اسرائيل سبز است
عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي با بيان اينكه اصلاح‌طلبان تا به امروز با جريان فتنه مرزبندي نداشته‌اند، گفت: اصلاح‌طلبان نمي‌توانند چراغي براي نظام سبز ‌كنند بلكه چراغ آنان براي آمريكا و اسرائيل سبز است.



ادعاهاي اصلاح‌طلبان تنور انتخابات را به نفعشان داغ نمي‌کند
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: مواضع ضد و نقيض و دوپهلوي اصلاح‌طلبان براي اين است که بگويند ما هستيم، اما اين ادعاها تنور انتخابات را داغ نمی‌کند بلکه فقط آب در آسیاب دشمن و بدخواهان نظام می‌ریزد.



برگزاري رزمايش بزرگ غواصان عاشورايي در آبهاي كارون
فرمانده سپاه حضرت وليعصر(عج) خوزستان گفت: رزمايش بزرگ غواصان عاشورايي با حضور غواصان بسيجي پيشكسوت در خرمشهر برگزار مي‌شود.


ارتباط با آمريکا بيعت با يزيد است /راه شهادت طلبانه‌اي تا رسيدن به پيروزي انقلاب اسلامي در سراسر جهان ادامه دارد
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت:راه شهادت طلبانه‌اي که امام(ره) به ما آموخت نسل به نسل و سينه به سينه منتقل شده و تا رسيدن به پيروزي انقلاب اسلامي در سراسر جهان ادامه دارد و معتقدم ارتباط با آمريکا بيعت با يزيد است و ما هيچ گاه بيعت با يزيد را نخواهيم پذيرفت.


دولت‌های حامی رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی خون‌های به ناحق ریخته شده در غزه باشند
"قدری جمیل" معاون نخست وزیر و "علی حیدر" وزیر آشتی ملی سوریه عصر امروز(شنبه) با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای‌عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کردند.



ديوانسالاري سالم و اقتصاد پايدار در سايه نهادينه‌كردن فرهنگ نظارت‌پذيري امكان‌پذير است
رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: وقتي نظام اسلامي ما قدرتمند است كه يك ديوانسالاري سالم و يك اقتصاد پايدار داشته باشد و اين‌ها در سايه توجه به امر به معروف و نهي از منكر و نيز نهادينه‌كردن فرهنگ نظارت‌پذيري امكانپذير است.



مقاومت فعالانه ملت ایران در مقابل موج جدید فشارها و تحریم‌های استکبار جهانی
پايگاه اطلاع‌رساني وزارت اطلاعات در گزارشي تحليلي به مقاومت فعالانه ملت ایران در مقابل موج جدید فشارها و تحریم‌های استکبار جهانی پرداخته است.

انتهاي پيام/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.