سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمل بيش از 530 هزار تن گندم وارداتي در دو ماه توسط شعب بندري حمل و نقل خليج فارس

از ابتداي مهرماه امسال شعب بندري شركت حمل و نقل بين المللي خليج فارس محل تخليه و بارگيري و حمل بيش از 530 هزار تن گندم وارداتي شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران مي باشد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل شاتا، «محمد قبله» مدير عامل  اين شركت افزود:  در اين مدت كشتي هاي حامل گندم وارداتي در بنادر ايران پهلو گرفته و تخليه، بارگيري و حمل گندمهاي وارداتي كه طبق برنامه از سوي شركت بازرگاني دولتي ايران به شركت حمل و نقل بين المللي خليج فارس واگذار شده در حال اجراست.

وي افزود: پس از ورود كشتي هاي حامل گندم به بنادر امام خميني(ره)، انزلي،نكاء، چابهار و بندرعباس؛ بيشترين ميزان حمل با ميانگين 468 هزار و 500 تن  متعلق به بنادر جنوبي كشور است كه پس از پهلوگيري 5 كشتي در بندرامام خميني(ره) محموله 304 هزار و پانصد تني گندم وارداتي اين بندر به مقاصد سراسر كشور تخليه، بارگيري و حمل شد.

به گفته قبله،‌ همچنين 3 كشتي ديگر نيز در بندرعباس پهلو گرفت كه با مجموع 164 هزار تن به مقصد استانهاي مركزي و شمال شرقي كشور حمل و تخليه شد.

مدير عامل شركت خليج فارس در ادامه تصريح كرد: با توجه به امكانات و قابليت هاي بالفعل و بالقوه اين شركت و با ارائه خدمات لجستيك و پشتيباني در جهت ذخيره‌سازي و انبارداري محموله هاي وارداتي گندم و در پي ورود كشتي حامل 48 هزار تن گندم وارداتي سوئيت ليدا3 در بندر چابهار پس از تخليه در انبارهاي اين شعبه، حمل گندم مورد نياز استانهاي شرقي و جنوبشرقي كشور با موفقيت انجام گرفت.

وي افزود: در بنادر شمالي نيز با وجود شروع بارش شديد بارانهاي پاييزي پهلوگيري كشتي ها با مشكلاتي روبرو بود ولي با تمام اين مشكلات محموله سه كشتي گيلدا3 و لادوا و گريگوري مالف با ميانگين 16 هزار تن توانست به مقصد سيلوي سراوان رشت و كارخانجات آرد سازي درون استان مازندران بارگيري و ارسال شود./عب
برچسب ها: حمل ، گندم ، واردات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.