سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولين مخالفت علني با شرايط موجود فوتبال

عزیزی خادم:من مستقل بوده و هستم، نظر مردم به رفتن کفاشیان است/در هيئت رئيسه تنها ماندم ،از رسانه ها کمک مي خواهم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون گفت: در حال حاضر کفاشیان به کار خود ادامه می‌دهد و من هم پیشنهاد ساندرارم و معتقدم هر وقت کفاشیان رفت یکباره صحبت می‌کنم.

شهاب الدین عزیزی خادم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در چند روز اخیر صحبت های مبنی بر این قضیه را شنیده ام ابتدا باید بگویم نتایج ضعیف ربطی به کفاشیان ندارد اما مدیریت فوتبال می‌بایستی مجداداً برنامه ریزی شود و این فوتبال با تغییرات مقطعی درست نخواهد شد.

کفاشيان هنوز به کار خود ادامه مي دهد

و ی ادامه داد، آقای کفاشیان به کار خود ادامه می‌دهد و این رأی مجمع می‌باشد و هر زمانی که وی تصمیم به رفتن گرفت آنوقت در مورد بودن یا نبودن من مصحبت خواهیم کرد.

شرايط به نفع فوتبال نيست

عزیزی خادم افزود: من به عنوان منتخب مجمع می‌بایستی مسائل مشکلات را بررسی کنم و شرایط جامعه در حال حاضر به نفع کادر فنی تیم ملی فوتبال و فدراسیون نيست و مردم مي خواهند کفاشيان برود.

فوتبال برنامه ريزي مي خواهد

وی گفت: کشور ما کشور جوانی است و مشتاقان زیادی برای ورزش، فوتبال و حتی پست های دیگر دارد و ما باید سعی کنیم با یک برنامه ریزی دقیق فوتبال را به هدفش نزدیک کنیم.

روز 4 شنبه در جلسه هيئت رئيسه در مورد ناکامي هاي اخير تصميم گيري مي شود

وی ادامه داد: در حال حاضر فضای نابسامانی وجود دارد و می‌بایستی در جلسات متعدد این موضوع بررسی شود و ما نباید فرصت را از دست بدهیم و باید حداکثر امتیاز را بدست بیاوریم ضمن اینکه جلسه هیئت رئیسه روز چهارشنبه تشکیل خواهد شد و در این بازی تصمیم گیری خواهیم کرد.

 هرچه جامعه فوتبال و مردم مي پسندند انجام مي دهم

وی در پایان تأکید کرد: من موافق یا مخالف هر مسئله ای باشم اما اعلام می‌کنم که من ه عنوان يکي از اعضاء هيئت رئيسه تلاش مي کنم تا خواسته جامعه فوتبال اجرا شود./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.