سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حالي كه بيش از يك هزار اثر به دبيرخانه جشنواره رسيده؛

امروز آخرين مهلت شركت در جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين است

امروز آخرين مهلت شركت در پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين است بيش ازيك هزار اثر به دبيرخانه جشنواره رسيده و ثبت نام همچنان ادامه دارد و داوران از هفته آينده كار خود را آغزا مي‌كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران؛ در حالي كه با يك هفته تمديد، امروز 27 آبان ماه آخرين مهلت شركت در پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين است بيش از يك هزار اثر به دبيرخانه جشنواره رسيده و ثبت نام همچنان ادامه دارد.
 بنابراين گزارش؛ در اين دوره از جشنواره كه تا كنون با استقبال چشمگير علاقه مندان روبرو بوده متقاضيان تا ساعت 24 فرصت دارند از طريق سايت انجمن به نشاني www.iycs.ir براي شركت در سه بخش فيلم كوتاه ، عكس و فيلمنامه اقدام نمايند.
 شايان ذكر است؛ در بخش فيلم كوتاه ، بخش فيلمهاي 110 ثانيه اي با جايزه اي مستقل و حمايت از توليد اثر بعد نيز لحاظ گرديده است. همچنين؛ هيئت هاي انتخاب و داوري از هفته آتي كار خود را آغاز و اسامي راه يافتگان از طريق سايت اعلام شده اطلاع رساني خواهد شد.
 گفتني است؛ "پنجمين جشنواره ملي  نماز و نيايش به روايت دوربين" از 2 تا 5 بهمن ماه توسط انجمن سينماي جوانان ايران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم در قم برگزار خواهد شد./ص
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.