سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصاویری از رونمایی لامبورگینی از آوانتادور LP700-4 Roadster

خودروساز ایتالیایی لامبورگینی از جدیدترین نسخه آوانتادور LP700-4 Roadster رونمایی کرد که البته دارای همان قدرت پیشرانه ۷۰۰ اسب بخاری ۶.۵ لیتری V12 است.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ خودروساز ایتالیایی لامبورگینی از جدیدترین نسخه آوانتادور LP700-4 Roadster رونمایی کرد  که البته دارای همان قدرت پیشرانه ۷۰۰ اسب بخاری ۶٫۵ لیتری  V12  است و همان حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت را دارا است و در ضمن دارای شتاب صفر تا صد در ۳ ثانیه است که در حدود ۰٫۱ ثانیه کندتر از مدل اریجینال کوپه است.

سقف خودرو Aventador Roadster از فیبر کربن دوتکه است که وزن هر قطعه کمتر از ۶ کیلوگرم است  که با فشار یک سوئیچ جمع شدن  این سقف تاشو که در بالای سر راننده نصب شده است به صورت دستی امکان پذیر است و در زمانی که از این سیستم نیز استفاده نمیکنید یک ستون عقب جدید طراحی شده است تا سیستم حفاظت این خودرو بهبود یابد.

برای خنک شدن موتور علاوه بر سیستم سنتی آب ،هودهایی نیز برای ورود هوا نیز با دو جفت پنجره شش ضلعی در دو طرف خودرو امکان ذیر است که جریان هوا را به صورت مستقیم وارد موتور میکند و در ضمن این خودرو دارای رینگ‌های جدید ۲۰ و ۲۱ اینچی Dione است که با بهره گیزی از آلومنیوم در حدود ۱۰ کیلوگرم سبک تر از رینگ‌های استادارد امروزی در مدل اریجینال است.

تفاوت‌های دیگر نیز عبارت از شیشه جلو و همچنین سر و صدای داخل موتور همراه با بادگیر جلو است .

برای اینکه یک دید کامل از این خودرو جدید بدست اورید لامبورگینی این خودرو را با وزنی در حدود ۲ تن تولید و  به پایان رسانیده است و دو بخش سقف و پنجره عقب به همراه باله‌های آن رنگ مشکی براق است.

موتور V12 این خودرو که در بخش مرکزی واقع شده است مجهز به یک گیربکس اتوماتیک ISR  هفت سرعته به همراه سیستم غیر فعال کردن سیلندر که باعث سوئیچ موتور به قدرت V6 میشود است که در سرعت‌های زیر ۱۳۵ کیلومتر کارایی خواهد داشت.

هر چند خودروساز ایتالیایی ادعا میکند که برای اولین بار است که در یک خودرو سوپراسپرت از این سیستم استفاده میشود این سیستم را البته با کمی‌تغییر در برخی خودروهای اسپرت مشاهده نموده بودیم.

خریدارانی که دارای یک جیب پرپول و البته خوش سلیقه نیز هستند میتوانند این خودرو استثنایی را یا قیمتی در حدود ۳۸۰ هزار دلار خریداری کنند.

منبع: خودروسازي

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.